امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

من اومدم ...

1392/8/26 12:34
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم من اومدم باکلی حرف وعکس اما دیشب دیر رسیدیم خونه والانم سرکارم

حتما فردا همه اتفاقای خوش این روزهارو مینویسم/همدان خیلی سرد بود اما گرمای خونه مادری

ودیدن وطن کلی خوش گذروندیم/همراه دعا وعذاداری مخصوص تک تک اسم شما منتظرهارو هم

روز عاشورا وقتی لقمه نذری میگرفتم دعا کردم به سبزی این سبزی که تو هرلقمه میزارم سال دیگه

دامن تک تک اونایی که میخوان مادر بشن رو سبز کن/الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فریبا
26 آبان 92 12:33
سلام باران جونم..خوبی؟خیلی جات خالی بود..رسیدنت به خیر گلم...خوب خدا رو شکر ی آب و هوایی عوض کردی..همیشه باش..دوست دارم ..فریبا
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام دوست عزیزم/ممنون خانم خیلی احتیاج داشتم به این سفر/بله که هستم مهربونم
ناناز
26 آبان 92 13:53
سلام عزیزم رسیدن بخیر....ایشالا عزاداریت قبول گلم ایشالا که خود اقا دلتو شاد کنه
بــــــــــــاران
پاسخ
یاخدااااااااااا
مامان پارساجونی
26 آبان 92 14:17
خوشحالم که به سلامتی رسیدین انشالله عزاداریاتون قبول و دعاهات مستجاب باشه عزیزممشهد امروز بارونیه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام گل من کجایی تو دختر دلم برات تنگیده ممنون عزیزم براشماهم قبول باشه.دیشبم تهران بارید اما امروز فقط ابره
مامان ریحان
26 آبان 92 14:57
سلام باران جون رسیدن بخیر خانمی عزاداری هات قبول منم همش یاد شما وهمه دوستان مجازی گلم بودم ان شالله دعامون براورده بشه
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی آمین عزیزم
نیلوفر جون
27 آبان 92 0:54
امین عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
آمیــــــــــــن
راضیه
27 آبان 92 23:05
چه دعای قشنگی