امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یه درد دل کوچولو با آسمون وخدا

1392/9/30 8:57
376 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

آسمان جادو نمی خواهم

ببـــــــــــــــار

کاسه ام خالی تراز خالی رو به توست

برمن ببــــــــــــار

این همه سیلاب درکوچه ها

حاجتم را قطره ای در کاسه ام پر نهان

دیده ام اشک است بر دلم غم

ای تمنای زیبا تا به کی صبر ایوبم نشیند در سینه ام

کو کجاست عاقبت های به خیــــــــــــــــر

من کجایم ای خدا/ این کاسه ام از گدایی پر نیاز

شکرت به جاست کافر نبودم ای خدا

مادرم جانم همسرم خانه ام مالم این تنم

همه راشکر ای خدای من

این شده عاقبت بندگی

این گدائی

این التماس

تو میدانی سرتا پایم بافته شدم از آه

گر ندادی بازهم گدائی میکنم

گردهی بازهم محتاج توام

توصلاحم رامیدانی

گرندادی

بیاموز م رسم صبر

ای رب مهربانم

مبرازیادم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

راضیه
4 آذر 92 16:24
ان شاالله سایش 120 سال رو سرت باشه گلم و همیشه سالمو شاد باشین
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم /عکسشو دوس نداشت حذفیدمش
فریبا
4 آذر 92 18:40
مثل همیشه عالی بود..........
مامان پارساجونی
4 آذر 92 19:06
عزیزم انشالله بزودی بر تو باریدن خواهد گرفت نبینم غم تو دلت لونه کرده باشه عشقم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای خواهرییییییییییییییییی
سحر
4 آذر 92 21:57
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون سحرجون
اب نبات
4 آذر 92 22:30
سلام عزیزترینم چطوری خوبی خیلی زیبا و دلنشین بوووووووووووووووووود گل من