امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

دختربارانی من...

1392/9/5 11:44
259 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرزند بارانی من

دختر بارانی من گاهی در نبض زندگیم آنقدر کم میایی که هیچ جادویی چوبش روی ستاره های

بی رمق رویاهایم به کار نمی افتند وهمچنان این ستاره ها خاموش به انتظار قه قه های ریزتو

مانده اند/

کجایی نفس بی نفس من؟کجا بیایم به دنبال آمدنت؟

پله های کدام مطب را بالا وپایین کنم تا بیابمت؟

نازکم دخترکم بی معرفت مامانی میبارد از اشکی که تو در آن تهی هسی.

وجودم بی تو بیخودی روزهایش را دنبال میکند

جنس بارانم کجای آسمانی؟

آه ه ه ه ه بشنو تورا قسم به این عشق مادرانه ای که مرگم راهک میکندبشنوووووووووووو

دخترک بارانی من تپش روزهای ممتدم بیا که دلگیر این زمین وزخم های زهردارش شده ام

تسکین دردهایم/مرهم روحم حتی انتظارت را عاشقانه میپرستم

برای دیدن روی ماهت حوصله آسمان را کم کن وبیا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فریبا
5 آذر 92 13:58
مییاد ایشالاه باران جان...................................... مبارک قالب جدیدت خانمی...خچکله...
بــــــــــــاران
پاسخ
خانم گلم ممنون ولی دوباره عوض میکنم زیاد جالب نیست
مثل هیچکس
5 آذر 92 14:18
قالب نو مبارک
مثل هیچکس
5 آذر 92 14:21
آرزو هایمان را براورده میکند، همان خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند .
مثل هیچکس
5 آذر 92 14:22
چقدر امروز قالب عوض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بــــــــــــاران
پاسخ
این چطوره؟
فریبا
5 آذر 92 14:22
مثل هیچکس
5 آذر 92 16:30
این قالبت از همه خیلی قشنگ تره
مثل هیچکس
5 آذر 92 17:29
واسه چی یهو قطع کردی ؟؟؟؟؟؟؟مگه نمیدونستی منوچند روزه توی لیست افلاین نشون میده همون اولشم اف بودم تو توجه نکردی .
بــــــــــــاران
پاسخ
ساعت داشت 5 میشد پیغامهام نمی اومد باید میرفتم
سحر
5 آذر 92 17:59
ببار ای باران ببار در کاسه ما نیز ببار
بــــــــــــاران
پاسخ
سحری جونم
مامان ریحان
5 آذر 92 22:46
قالب جدید مبارک خیلی قشنگ و دلنشین می نویسی ان شالله دختر بارانیت بیاد بزودی زود
بــــــــــــاران
پاسخ
همچنین دخترشمافرشته خانم
مامان پارساجونی
6 آذر 92 1:24
قالب جدید مبارک عزیزم خیلی خوشگله من قالبای 3ستونه رو میدوستم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم فدات شم ما هرچی گذاشتیم شما دوست داشتی خانم گل