امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

گل نازم

1392/9/6 10:44
205 بازدید
اشتراک گذاری

بارانکم رویای خیسم تو مرا میان التهاب این شهر تنها خواهی گذاشت؟

برمن ترحم نخواهی کرد؟

آیا سقف خانه دلم جای قشنگی برای بودنت نیست؟

بارانکم تو بونه ی من برای نفس دوباره نخواهی شد؟

تو نخواهی آمد؟

...

عشق شبنمی من تورا از کجا بجویم؟

بگو کدامین بیابان خاردار را پا برهنه دنبال تو بگردم؟

بگو بارانکم اگر بالاتر از ابرهایی تا بمیرم وبیایم ببینی مادرانه آمدم کنارت

تو که نیایی سکوت شهر دیوانه ام خواهد کرد

تو که نیایی نگاه آدم نماها کورم خواهد کرد

گور حرف مردم را سالها پیش کندم

من تورا برای خودم برای بودنت برای آمدنت میخواهم گل نازم

فدای ریز ریز آمدنت...

چیک چیک صدای قدمهایت را حسرت نکن در دلم

ببار نازکم برای یک عمرم برای تمام غمهایم برای تمام رنج هایم که میدانی ببار

گل نازم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فریبا
6 آذر 92 12:07
سلام باران جان...خوفی؟میاد ایشالاه گلم...ناراحت نباش.....
سحر
6 آذر 92 13:26
ببار گل نااازم ببار
مامان پارساجونی
6 آذر 92 14:57
عاشق دست نوشته هاتم عزیزه مهربونم من مدام دارم برات دعا میکنم اصلا ناامید نشو ودستتو از دامن خدا برندارایشالله بزودی یه دونه خوشگل و توپلی و مامانیش قسمت شه
بــــــــــــاران
پاسخ
تادوستای خوبی مثل شما دارم غم کیلو چند/ممنون نفسم
تو ت فرنگی (مامان علیرضا)
6 آذر 92 15:07
عزیزم حسابی منو شرمنده کردی قربنت برم الهی دعا می کنم که هر چه رودتر مامان بشی و زلزله خونه ما تو خونه شما هم باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم انسیه جونم/تو شرمندم کردی میبوسمت/فدای زلزله جونت بشم/ممنون
ناناز
6 آذر 92 23:40
سلام عزیزکم نبینم ناراحتیتو ایشالا همین روزها کاست غرق بارون بشه الهی همین ماه یه نی نی ناز هدیه بگیری از خدا.
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی نانازم الهی شماهم همینطور