امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

آسمان بازهم باردار باران شد

1392/9/13 14:43
752 بازدید
اشتراک گذاری

 آسمان در کاسه ی من هم ببار

سلام دلتنگی کوچک من/

سلام سوسوی زندگی من/

بونه ی تورا دارم میان این همه شوق بارانی/

گویی تمام شهر را شستن وتمام غبارها خوابید/

آسمان بازهم باردارباران شد/

وامروزهمه چیز قشنگتراز دیروز شد/

پاییز روبه اتمام است 29 سال پیش مادری مهربانتر از همین باران مرا در چنین صبحی باردار بود

آری مادری لیاقت مهربانی میخواهد...

مهربانی باران را/صبح زیبای امروزم باتو ودم دمای هوای تو آغاز شد/

هرچند ترافیک امروز روی ذهنم رژه رفت اما وقتی تو می آیی معجزه می شود/

دل هیچ شور نمیخورد/هوای دلم خوب است اماتوباورنکن/

دوستت دارم کودک بارانی من/هروقت به بزرگی آسمان دلم تپید توهم بیا ومرا باردار بارانکم کن/

animated gif of rain- rain on leaves

باران که می بارد تمام کوچه های شهر
پر از فریاد من است که می گویم:
من تنها نیستم تنها منتظرم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مثل هیچکس
13 آذر 92 9:50
باد با چراغ خاموش کاری ندارد ،اگر در سختی هستی بدان روشنی..... امید برای انسان مثل بال است برای پرنده ،امیدت را از دست نده به امید بارش بارانت
فریبا
13 آذر 92 11:10
عزیزم خچکل نوشتی. ایشالاه زود زود نی نی ات میاد..من مطمئنم.............. مثل همیشه خشگل نوشتی بالان
بــــــــــــاران
پاسخ
ملسی فلیباآخ که اگربیاد...
مامان ریحان
13 آذر 92 11:23
سلام عزیزماینجا هم بارون میاد ومن هر وقت بارون میاد ناخوداگاه یاد تو می افتم دوست خوبم به امید امدن بارانت
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو که زادگاهت خونه بارانه
´¯`·.·• RahGozar •·.·´¯`
13 آذر 92 12:43
زیبا بود
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون که سرزدی
الناز
13 آذر 92 18:53
عزیزم خیلی خوشکل مینویسی مث همیشه زیباست......انشالله به زودی نی نی بیاد تو دلت نازنینم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنونم خانم گل/همینطورشماهم انشاالله تو این فصل بارش بارداربهترین خاطره شی/
مامان پارساجونی
13 آذر 92 20:18
من اینجا یه کامنت گذاشتم پس کوعزیزدلم ایشالله بزودی بارانت از آسمون دل میکنه و میادتو دله مامان مهربونش
بــــــــــــاران
پاسخ
من ندیدمشفدات جیگلم/مر30
راضیه
13 آذر 92 21:51
چه زیبا ( من تنها نیستم تنها منتظرم)
سحر
13 آذر 92 23:48
فدای دوست جونی خودم که انقد قلمش خوجله مثل خودش.....