امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

عکس

1392/9/16 10:40
433 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

این هم پارساجونی تو محرم امسال

پارساجون

 

پارساومحرمی

وچشمه سبز پوش من که از وقتی چشم باز کرده روزهای عاشورا ومراسم سوم

سبز تنش بوده اون عکسایی که کلاه خود داره عاشورا وعکسایی که کلاه نداره

مراسم سوم

چشمه سبز پوش من

نی نی بغل چشمه

این که بغلش بود یه نوزاد بود شاید 4 ماهش بود هادی خیلی با احتیاط وبادقت گرفتش بغل

جالب اینجاست داشت نگاش میکرد وطولانی مکث کردحتی اسبشم تکون نمیخورد/

الهی سال دیگه بتونم نوزاد خودمون رو بزارم تو بغلش

مراسم سوم

هیعت ابوالفضل همدان/دوستای همسری

وخانچه حضرت قاسم که این آقایون درست کردن قبولشون باشه

خانچه حضرت قاسم/هیعت

این بچه ها که از سرما میلرزیدن اما ازاینکه گل مالی شده بودن به خودشون میبالیدن

بچه های عاشورایی

مراسم روز سوم

خیمه ها روز سوم

آتش زدن این خیمه هارو فقط فیلم گرفتم ونشد عکس بگیرم

واسه همتون دعا کردم/عکسام اگر جالب نشده بزارید به حساب اینکه همه رو تو پیاده رو انداختم

ونمیشد نزدیکتربرم/

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فریبا
27 آبان 92 10:32
باران منم رمز میخوام
مامان پارساجونی
27 آبان 92 10:51
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول گلم الهی که سال دیگه نی نی گولوی خودتون بغل آقای چشمه باشه پارسای خوشگلو یکم از طرف من میچلوندیش ا
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتت /پارسا از بوس بدش میاد پدرم دراومد تا اجازه داد کوچولو بوسش کنم اما با هادی جوربودفک کنم بخاطراینکه بچه هافک میکنن اسب مال خودشه بیشترتحویلش میگیرن و اون حسابی چلوندش عزیزم
فریبا
27 آبان 92 11:41
سلام باران جونم....وایی مرسی گلم که به خاطر من عکس گذاشتی....دوست جون خودمی دیگه خانمیخیلی عکس ها خشکل بود....مرسیراستی چهرت همونی بود که توی ذهنم بود نازو مهربون
بــــــــــــاران
پاسخ
خواهش میکنم قربونت/واقعنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 16:50
سلام باران عزیزم ماشالله خیلی نازی انشالله که در کنار همسرت همیشه خوشبخت و شاد زندگی کنی عزیزم عکس پارسا هم خیلی قشنگه واقعا هزار ماشالله نازه خدا حفظش کنه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آبان 92 17:07
نمی دونم چرا نی نی گپ هنگ کرده هر کاری می کنم نمی شه ببین اجازه ندادی آخر عکس پارسا رو بردارم یا نه؟
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم بزار بچه ها همه عکسارو ببینن پارسارو میزارم بیرون از پست رمز داربرش دارگلم
سحر
27 آبان 92 20:39
بارانی چرا نمی تونم رمز رو وارد کنم؟!!!!!!!!!!!!
راضیه
27 آبان 92 23:06
من رمز میخوام
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم خصوصیت روچک کن
سحر
27 آبان 92 23:07
من نمی تونم رمز وارد کنم
بــــــــــــاران
پاسخ
اومدم برات خصوصی گذاشتم
سحر
28 آبان 92 10:15
باران احتمالا مشکل از منه اصلا نمیشه تو قسمت رمز چیزی تایپ کردم. نمی دونم چرا؟ قسمت نیس ما شما خوشگل خانوم رو ببینیم!!!
بــــــــــــاران
پاسخ
بیا باموس روش وایسا به محض دیدن علامت تایپ کلید کن ورمز جدیدروبزن
ماماطهورا
28 آبان 92 10:45
منم رمزميخوام لطفا
مامان پارساجونی
28 آبان 92 13:11
عزیزم میری تو این سایتhttp://www.scrapee.netبعدش تو قسمت انتخاب فایل یه عکس از تو حافظه کامپیوتر انتخاب میکنی بعد روcarregarکلیک میکنی بعد عکستو خودش آپلود میکنه باز دو باره تو اون صفحه جدید که عکست توشه recortar fotoرو کلیک میکنی بعد عکسو میتونی ببینی حالا salvar fotoروکلیک میکنی عکست تو کامپیوترت save میشه من خودم همشو دیروز یاد گرفتم البته کشف کردم
بــــــــــــاران
پاسخ
ok مرسی باباتودیگه کی هسی
ماماطهورا
28 آبان 92 15:15
عزيزم عزادارياتون قبول چه چهره ي دوست داشتني داري باران جونم معلومه كه يه مامان مهربون ميشياانشالله باهمسرت هميشه شاد و خوشبخت باشيد
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم چشمای خودت مهربونن
ناناز
28 آبان 92 15:16
سلام عزیزم من چی منم رمز میخوام منم عکس میخوام باراااااااااااااااااااااااان
بــــــــــــاران
پاسخ
بروخصوصی
مامان پارساجونی
28 آبان 92 16:20
عزیزم خوشحال میشم لوگوی پارسا رو بذاری تو وبت اگه گذاشتی خبرم کن
مامان پارساجونی
28 آبان 92 16:46
عزیزم بیا تو وبم تو امکانات وبم اولین عکس لو گوی پارساست زیرش یه کد نوشته ست اونو کپی کن تو امکانات وبلاگ خودت (یعنی تو تنظیماتت)ممنون عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
شما جون بخواه اما باشه واسه فردا اشکال ندارهههههههههه
مامان پارساجونی
28 آبان 92 16:53
نه جیجرم به سلامت مواظب خودت باش
نیلوفر جون
29 آبان 92 0:12
سلام ممنون عزیزم که به من سر زدی و ممنون برای رمز بوس
بــــــــــــاران
پاسخ
خواهش میکنم دوست خوبم
سحر
29 آبان 92 18:30
بااااااااااااااااااااااارااااااااااااااااااااااان جوووووووووونی بالاخره مشکل حل شد!!!!!!!! عزیزم چهرت هم مثل نوشته هات مهربون و دل نشینه ایشالا سال بعد همین موقع عکس نوزاد سبزپوش خودت رو واسمون بذاری تو وبت... دوستت دارم دوست مهربونم
بــــــــــــاران
پاسخ
خداروشکرسحرجونفدات گلم از دعای قشنگت ایشاالله به زودی هم برای شما
ناناز
29 آبان 92 20:16
سلام عزیزم ممنونم گلم بابت رمز ایشالا به زودی زوووووووووووووووووود نی نی خودتون رو بغل کنین و خوشبختیتون هزار برار بشه
اب نبات
2 آذر 92 12:47
منم رمز میـــــــــــــــــــــــــــــخوام
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم خصوصیت رو چک کن
مثل هیچکس
4 آذر 92 16:55
بهم رمز میدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بــــــــــــاران
پاسخ
تصاویر بی رمز شد
مثل هیچکس
5 آذر 92 9:14
من هر جا هستم برات دعا میکنم که ایشالا سال دیگه آقای چشمه نی نی خودتون رو بغل کنه شاید باورت نشه ولی خدا شاهده توی دهه اول محرم که هر شب میرفتم مسجدهمش جلوی چشمم بودی وبرات خیلی دعا میکردم .یه چیز دیگه نسبت به قبل خیلی لاغر تر شدی رژیمت حسابی کار ساز بوده .
بــــــــــــاران
پاسخ
منم همینطورخود خدا هم میدونه که از بارداریت خیلی شکرشو کردم/
نفیسه
9 آذر 92 0:55
باران در انتظار باران عکس خودته؟؟؟ من تو تصورم یک شکل دیگه بود خوشحال شدم دیدمت
بــــــــــــاران
پاسخ
بلــــــــــــــــه تو حرم امام خمینی انداختم/چراااااااااااااا چطور فک میکردی باشم؟