امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

تقدیم به همه ی مامانای منتظـــــــــــــــــــر

1392/11/13 11:57
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه اونایی که اسمشون هم زخمه هم صبره هم تحمله هم گذشته سلام به همه اونایی که

 

بزرگترین آرزوشون دیدن دوتا خط صورتیه که موازی هم رنگ بگیرن و یه دنیا عشقو تو

 

وجودشون حس کنن سلام به اونایی که مامان نشدن اما دارن با نداشتشون حرف میزنن

 

قربون صدقش میرن خودشون محتاج عنایت خدان اما اول واسه دوستای دیگشون دعامیکنن

 

سلام به همه اونایی که تنشون شده کاکتوس خاردار از بس که زخم شنیدن ودیدن اما

 

باز سرپا وایسادن بی آب وعلفن اما بازم سایه دارن.

سلام به همه منتظرایی که میان عاشقونه دل به دل بچه ای میدن که هنوز نطفه هم نیست

اما هست تو تخیله ی زیباشون

سلام به همه اونایی که صبورن اما گاهی صبرشون لبریز میشه وبارون چشماشون

پشت مانیتور سرریز میشه.

سلام به همه اونایی که اسمشون مامان منتظره

وقتی یه زن باردارمیبینیم دلمون قنج میره خدایا چه حسی داره؟وقتی بچه ای از تو پیاده رو بغل مامانشه

و از پشت داره نگاهت میکنه ولب های نازشو برات باز میکنه ومیخنده

وقتی دکترای جور واجورت وقتی نزدیکترین کسات و دوستات ازت میخوان امید داشته باشی

درحالیکه از نگاهشون میشه خوند با چه دلسوزی عمیقی اینو میگن که تو دوست نداری چون اونا منتظرنبودن

چون اونا زخم زبون نشنیدن چون اونا نمیدون مادر نشدن یعنی چییییییییییییییییی...

 

ولی ما امیدمون به خداییه که اگر نخواد نمیشه و اگر بخواد میشه...

اگر تمام عالم گفتن نمیشه یاد من وتو باشه خدایی هست که رد پاهای لطفش همیشه پشت سرمونه...

التماس دعا وصبر برای همه مامانای منتظــــــــــــــــــــــــــــر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مثل هیچکس
13 بهمن 92 12:32
خیلی قشنگ نوشتی، به خدا اشک توی چشمام جمع شدایشالا که خدا حاجت همه منتظرا رو بده
fariba
13 بهمن 92 12:53
بارانم بغض راه گلمو گرفته .نوشتت فوق العاده بود.دقیقا درد دله تمامه مادرای منتظره.امیدوارم به حق حضرت مهدی خدا دامن همه دوستای گلمو من جمله باران عزیزمو سبز کنه انشاالله.التماس دعای مخصوص خانومی در ضمن آهنگ وبلاگتم عالیه
مامان نی نی
13 بهمن 92 15:07
عالی بود عزیزم الهی امین صبر برای یه مامان منتظر از همه چی بدتره
بــــــــــــاران
پاسخ
توکل به خدا
مامان ریحان
13 بهمن 92 15:17
مرسی باران جون ان شالله انتظار همه مامانهای منتظر یه روزی تموم میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله
الناز
13 بهمن 92 15:34
باران جون عالی بود خیلی قشنگ نوشتی خانمی.....الهی خدا دل همه اونایی که منتظرن رو شاد کنه ....
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله ...........
مامان پارساجونی
13 بهمن 92 16:49
عزیزدلم مهربونماشکامو درآوردیقربونه صبوریت برم گلم ایشالله که بزودی حاجت روا میشی نازنیم منکه دلم روشنههمیشه برات دعا میکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
همیشه مدیون محبتات هستم عزیزم
فاطمه
13 بهمن 92 17:53
وای باران جون قربون دل منتظرت برم یاد ماه های گذشته ی خودم افتادم و هر ثانیه ای که یک ماه میگذشت و صد البته حرف های اطرافیان که ... اما الان تموم اون انتظارها برام بی معنی شدن خدا جواب تمام انتظارها و صبرمو تو این ماه داد سر نمازم با نی نی معصومم برای همه تون دعا میکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی فدای خودت ونی نی معصومت ممنونم گلم/الحمدالله برای مادر شدنت
فریبا
13 بهمن 92 21:59
مرسی گلم که حرف دلمونو نوشتی فقط میگم آمین
پرتو
14 بهمن 92 13:49
چقدر زیبا نوشتی باران جونم خیلی لذت بردم عزیزم انشاالله خدا به زودی به هممون عیدی از فرشته های نازش بده الهی آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی آمین پرتوجونم
معصومه
23 تیر 93 11:56
انتظار منم انشالله به زودي تموم بشه يه نيني سالم و صالح بهم بده چقدر باهاش حرف بزنم با كسي كه هنوز تو دل مامانش نيست اين ماه بهش گفتم حال منو ميگيري؟بزار بياي اينقدر بوست كنم تا حالت گرفته بشه.اره حالشو ميگيرم كه اينقدر حال منو نگيره
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خانم عزیزم نمیدونم ونمیشناسم کی هستی ولی گلم هرروز سرنمازبرای همه آرزومندا دعامیکنم بله که شماهم مادر میشی به خدا اعتماد کن اون معجزه هاش زیاده عزیزم امیدت به خدااین پست رو من وقتی نوشتم که نه من مادر بودم نه دوستم فریبا حالا هردو به شکر ولطف خدابارداریم فقط وفقط به لطف خدا عزیزم پس تو هم فقط به لطف اون امیدوار وصبور باش بازم بیا پیشم من طعم انتظارو چشیدم درکت میکنم و امیدوارم روزی همینجا بهت تبریک بگم نازنین