امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یک شب خوب وشروع یک روز برفی

1392/11/15 10:27
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارونکم سلام امید واقعی من که کنج آسمون به کمین یه معجزه نشستی.

خشگلم تو نانازترین نی نی عزیزم دیروز وقتی مطمعن شدم دوستم حال روحیش خوب شده

منم بهتر شدم چون شام داشتم غروب بعد کار رفتم مغازه دوستم نسرین هوا سرد بود اما به

این سرزدنها دل خوشم منکه اینجا کسی رو ندارم بهش عادت کردم.

تا قبل حرکت بابای کوپولت اونجابودم بعد که گفت راه افتاده رفتم خونه غذاروگرم کردم

بخاطر مهمونی شب قبلش وشب نشینی خوب استراحت نکرده بود به همین خاطر بعد شام

جلو تی وی خوابش برد ونوبت ظرف شدنشم افتاد گردن خودم.

ظرفارو شستم وجمع وجورکردم بعدش از خودم پذیرایی کردم ومیوه وتخمه ولواشک خوردم

هم با دوستم بامسج صحبت میکردم.

ساعت 11 آقارو بیدارکردم که بفرمایید بیاید سرجای خودتون بخوابید عین بچه ها غرزد

گشنمه ...

بله شام دوم هم مرهمت فرمودند میل کردن.

دیشب تو تاریکی وسکوت وآرامش بعد مدتها باهم کلی حرف زدیم وهمین خیلی از تنش های منو

ازبین بردوقتی بیشتر حرف زدیم فهمیدیم همه زندگیها یه جورایی بایه مشکل سروکله میزنن

دیگه از حساب کتابشم نپرسیدم به اندازه کافی سرکار تنش داره ومیدونم که حل نشده

خدا انشاالله مشکل همه رو حل کنه به ماهم مثل همیشه نظرکنه.

 

دیشب دیر خوابیدیم صبح با پیام هادی که برف اومده حواست باشه لیز نخوری پاشدم

اولش که گفت برف اومده خوشحال شدم اما از پنجره که نگاه کردم حالم گرفته شد ویاد اون

روز تلخ زمستون افتادم که ابوذر رفت خدا رحمتش کنه حتما تو بهشته 16 سالگی تو سن تکلیف

رفت...

اولش خواستم امروز رو بیخیال سرکار اومدن بشم اما خونه موندن فقط کسلم میکرد وارزش غر غرای

رئیسمو نداشت.

از در که اومدم بیرون خواستم کله ملق شم رفتم آژانس سرکوچه دیدم ماشین داره .با ریلکسی تمام

دل به دریا زدم وعیون بازی درآوردم ویه ماشین گرفتم و اومدم سرکارم.

احساس میکنم روز خوبیه هرچند ایراد گیری آقایون مهندس از کارم تمومی نداره وازم انتظاردارن

همه حرفاشون رو قبل از گفتنشون فول باشم وانجام بدم ولی خب بیخیال هرکاری یه جور سختی

داره برای ماهم اینجوری، از جون هم واسه کار مایع بزاریم آخرش سربرج انگار میخوان صدقه بدن.

به بودنت به اومدنت امید دارم گلم چون حالم خوبه واین حال خوب رو برای همه منتظرا میخوام

مهم این نیست که دکترمون چی میگه مهم حال خوشمونه نباید خوشیهامون رو برای نداشته هامون به

 داربکشیم انشاالله به زودی یه پست تبریک بزاریم وهممون تو این سرما گرممون بشه الهی آمین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان پارساجونی
15 بهمن 92 12:32
خداروشکر که روز خوبی رو شروع کردی عزیزم ایشالله روزهای خوبتری هم پیشه رو دارین امیدوارم بحق جدّ بچه هام مشکلتون بزودی برطرف شه
بــــــــــــاران
پاسخ
عه خانم گل علنی شد انشاالله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ممنونم از لطفت مهربونم
fariba
15 بهمن 92 13:00
عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشین و بزودی گره از مشکلاتتون باز شه.مهربونم همیشه خوش باش
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو مهربونم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
15 بهمن 92 13:50
سلام عزیزم خوبی ببین گلم عزیزم وبت مشکلی نداره نازنینم خوشحالم که روحیه ات خوبه باور کن اینطوری بهتر جواب میده عزیز دلم بازم مشکلی هست در خدمتم عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
نه نمیتونم چت کنم وبعدش اینکه صفحه مدیریتم نامرتب میشه
مامان نی نی
15 بهمن 92 14:10
الهی امین الهی مشکلات همه به زودی حل بشه حالا هر مشکلی وبت یه ارامشی داره که هی میخوام بیام بهت سر بزنم قطعا وجود نازنین خودت باعث این حسه عزیزم ممنونم
بــــــــــــاران
پاسخ
این مهر ولطف خودته عزیزم مطمعن باش
الناز
15 بهمن 92 15:41
سلام عزیززززززززززززززم خوبی خانمی.....خدا بیامرزدشون عزیزم....باران جون منتظر خبرای خوشی ازتون هستیما...
فریبا
15 بهمن 92 16:44
سلام بارانم خوبی؟؟؟قربون نوشته هات برم دلم میگیره وقتی از ابوذر میگی خدا بیامرزتش عزیزم خوشحالم که بهتری و حالت رو به راه منم خوبم چون تو هستی چون حرفات دل گرمم میکنه الهی که خیلیییییییییییییییی زود عزیزت بیاد دلت و منم ی پست برات بزارم اساسی...................راستی تو خونه ی ما هم ی کوپول هست اونم تقریبا تو مایه های شوهر خودته....................همیشه دوست دارم مواظب خودت باش توی این هوای برفی.......بیخیال مهندسا اونا همشون میخوان ریس بازی در بیارن محل ندههههههههههههههههههه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ناز گلم تو خوبی؟خدانکنه گلم من فدات/خدا همه رفته گان رو بیامرزه/منم خوشحالم تو خوبی/الهی نازدارتوهم زودی بیاد منم پست بزارم برات عسلم/کوپولت زنده باشه واست/منم دوست دارم جیجرم/آره امروز بیخیالشون شدم 11 اومدم سرکار
مامان الناز
15 بهمن 92 20:49
امييييييييين
بــــــــــــاران
پاسخ
آمیــــــــــــــن
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
16 بهمن 92 13:37
سلام خانومي خوشحالم كه روزخوبي رو گذروندي انشالله مشكلاتتون هم حل بشه زودي
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو مامانی گل عزیزم
نیلوفر جون
16 بهمن 92 14:49
امین
پرتو
16 بهمن 92 16:27
شکر خدا که روز خوبی داشتی ایشالا همیشه شاد و خوش باشی عزیزم . راستی میتونم بدونم شغلت چیه دوستم البته اگه دوست داری بگو
بــــــــــــاران
پاسخ
مر30 گلم/بله چرانمیشه مدرکم روان شناسیه اما تو یه شرکت دارویی دفتردارم
شمیم
19 بهمن 92 18:50
از خوشحالی تون خوشحالم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو دوست با معرفتم