امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یک همسر عاشق باشیم

1392/11/16 15:40
276 بازدید
اشتراک گذاری

یک زندگی عاشقانه داشته باشیم

 

از زبان یه همسر موفق:

 

 

 

برای همدیگر وقت صرف می کنیم 2.همیشه در اتفاقات خوب و مهم

 

زندگی او را سهیم می کنم قبل از اینکه دیگران چیزی بدانند3.برای

 

قدرانی از محبت هایش نامه عاشقانه برایش می نویسم4 .وقتی غمگین

 

 است سعی میکنم ناراحتی اش را درک کنم 5.در همه مراحل زندگی با

 

هم برنامه ریزی می کنیم 6. یادداشتی محبت امیز برایش قایم می کنم و

 

 او را راهنمایی می کنم تا ببینتش7.همواره مراقبش هستم و به نیاز

 

هایش توجه خاصی نشان می دهم 8.همه هدایایی را که به من داده است

 

 از صمیم قلب دوست دارم9. باور هایم را نسبت به او همواره حفظ می

 

کنم10.بعد از تمام شدن روز های کاری همه چیز را برایش تعریف

 

میکنم 11.اولین کسی هستم که تولدش را تبریک می گویم12

 

.ازدواجمان را از موهبت های الهی می دانم13.آرامش را در همه حال

 

برایش حفظ می کنم14.همیشه دل آرام یکدیگر هستیم15.کار هایی که

 

 نشان دهنده محبتم نسبت به اوست برایش انجام می دهم16 .هر گاه از

 

 او خیلی عصبانی هستم به نکات مثبتش هم فکر می کنم17. اگر

 

احساس کنم از وسایل شخصی اش چیزی کم دارد ولی خودش نمی خرد

 

حتما برایش تهیه می کنم18.در جمع از او تعریف می کنم19.هنر این را

 

 دارم که خیلی راحت و با صدای بلند به همه بگویم که دوستش دارم20

 

.به کارهایی که برایم انجام می دهد توجه کرده و قدردان محبت های او

 

هستم21.برای سلامتی اش صدقه می دهم22.در هه لحظات زندگی

 

 با گذشت رفتار می کنم و سعی میکنم که همیشه سر زنده و شوخ طبع باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

پرتو
16 بهمن 92 16:23
واقعا زیبا بود عزیزم امیدوارم همه زوجها همین طور زندگی کنن . ممنون دوستم
مامان کیانا و صدرا
16 بهمن 92 19:04
سلام خوبی گلم یک بار دیگه قبلا وبتون اومده بودم.خوشحال میشم بیشتر با هم اشنا شیمممنونم که بهم سر زدین
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خوش اومدین خانمی چشم باعث افتخارمه
الناز
16 بهمن 92 21:18
مامان ریحان
16 بهمن 92 22:05
ان شالله همه زوج ها در کنار هم عاشقانه زندگی کنن ، از روی عادت با هم نباشن و واقعا همدیگه رو دوست داشته باشن برایت بهترین ها رو آرزو دارم باران جون
بــــــــــــاران
پاسخ
بهلههههههههههههه الهی آمین
الناز
17 بهمن 92 11:21
خصوصی داری عزیزم
فریبا
17 بهمن 92 11:47
fariba
18 بهمن 92 23:15
عالی بود عزیزم
مثل هیچکس
19 بهمن 92 14:20
کاش همه زوحها اینجوری باشن
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله که هستن
سمیه
19 بهمن 92 17:51
سلام بالان جونی.چطوری دوست جونم.خیلی وقته به من سر نزدی.مگه باهامون قهری؟
بــــــــــــاران
پاسخ
واییییییییییییییی سمیه جونم خیلی خوشحالم برات