امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

بازهم شکر خدا ااااااااااااااااااااااااااا

1392/11/20 11:16
335 بازدید
اشتراک گذاری

امروز متوجه شدم یکی از مامان منتظرا از انتظار در اومد خدایاااااااااااااااااا شکرت

سمیه جونم تبریک الهی سفت بهت بچسبه الهی دوران قشنگی باهم داشته باشید

خدایا ممنون به خاطر معجزه هات شکرررررررررررررررررررر تو این سرما گرمی این خبر چقدر به جونم چسبید

انشاالله پست بعدی بازهم تبریک اومدن یه فرشته دیگه باشه الهی آمیییییییییییین

سمیه جون التماس دعا

akairan

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
20 بهمن 92 12:18
مبارک باشه میبینم که به سلامتی همه دارن از انتظار در میان ایشالا نفر بعدی خودت باشی نازنینم .
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون دوست گلم یعنی میشه منم به آرزوم برسممممممممممممم
راضیه
20 بهمن 92 13:15
سلام عزیزمان شاالله مامان بعدی خودتی گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیز دلم فدات شم انشاالله با شما خانم گل
فریبا
20 بهمن 92 15:03
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی مبارک باشه انشالهههههههههههههههههههههههههههه روزی خودت بالان
بــــــــــــاران
پاسخ
همراه تو دوست نازنینم
مامان ریحان
20 بهمن 92 19:30
الهی شکر ان شالله مامان بعدی شما هستی باران عزیز
بــــــــــــاران
پاسخ
انشااللهههههههههههههه برای شماهم همینطوره
مامان نی نی
20 بهمن 92 19:43
اونقدر مهربونی که حتما مامان بعدی خودتی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو دوست گلم شایدم شما باشی عزیزم ممنون از دعات
سمیه
21 بهمن 92 10:28
عزیزم قربون اون دل مهربونت برم.ممنونم .انشالله نینیت بیاد با نینی من همسنی بشن.توکلت به خدا باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی آمییییییییییییییییییین
الناز
21 بهمن 92 12:54
تبریک برای دوست عزیزمون سمیه جون....انشالله نی نی نازت اذیتت نکنه و بهتون حسابی خوش بگذره این دوران.....باران جون انشالله این بار نوبت خودته هاااااااااااااا
بــــــــــــاران
پاسخ
خدا از دهنت بشنوه دیروز غروب خودم واسه خودم دعا کردم
fariba
21 بهمن 92 21:19
سلام بارانم.خوبی خانومی.وای خدای من الهی شکر.سمیه جووون تبریک.ایشاالله تا 9 ماه محکم بچسبه به دلت و به موقع و سالم بدنیا بیاد. بارانم ایشاالله خبر بارداری خودت عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
انشااااااااااااااااالله
مامان الناز
10 اسفند 92 19:29
سلام باران جان جوبي ايشالاه پست بعدي خبر بارداري خودت