امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

حکیمی بالاتر از خدا نیست...

1393/3/3 10:08
795 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ورررروجک مامان که بازم شب جمعه اومدی به خوابم بازم یه پسر ناناز بودی ظهر جمعه که از خواب

با یک دلخوشی همیشگی که چند ماهه تو صبحام وول میخوره از خواب بلند شدم وبه نی نی نازم سلام

دادم شکر خدا کردم و بدون سر وصدا از اتاق رفتم بیرون آب کتری رو گذاشتم رو اجاق وبایه سیب رو مبل لم دادم

و تی وی رو روشن کردم ودرحین گاز زدن به سیب کلاه قرمزی رو میدیدم آب که جوش اومد چای گذاشتم و

رفتم دوش بگیرم دوشی که حالا بخاطر وجود یه فرشته فقط یک ربع طول میکشه و درب حمومم کمی بازه تا دچار

تنگی نفس نشیم/

از دوش که برگشتم هادی جلوی تلویزیون کسل و خوابالود نشسته بود سلام دادم و باهم یه صبحونه که نه

یه ظهرونه خوردیم اون رفتش تایه کارت به کارت کنه و بعد بیاد که کم کم شروع به کارتن کردن وسایلا کنیم

که دیگه واسه 30 خرداد کار خاصی نمونه/

در این حین صدای مسج گوشیم اومد کییییییییییییی بود؟فریبا

با خودم گفتم عجبه این وقت نشده تا حالا بهم اس بده /اس رو که خوندم

واااااااااااااااای تمام موی تنم سیخ شد سریع شمارشو گرفتم صدام میلرزید عین دیوووووووووووونه ها

از اتاق میرفتم تو پذیرایی از اونجا به اتاق خانم بی بی و آزش مثبت شده بودعکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

فقط میگفتم خدایااااااااااااااااااااااا شکرتعکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

بعد تلفنش دیگه نتونستم جولوی خودمو بگیرم سجده کردم و کلی گریه کردم و خدارو شکر کردم وازامام رضاتشکر کردم

داستان یوسف رو دیگه همه بلدیم وقتی از دست زلیخا به امر خدا به سمت در هایی که قفل بود دوید

و به حکم خدا تمام درهای بسته باز شدن مگه خدای یوسف و خدای من وشما باهم فرق میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه خدای یوسف همون خدای مهربون ماست که دست رد به سینه ی بنده هاش نمیزنه فریبا جواب شده ی

دکترا بود میگفتن هیچ امیدی به بچه دارشدنش نیست و بیخود هزینه نکنه اما فقط بعد از عکس رنگی

از رحم این نازنینم مادر شد و لطف خدا دامنشو سبز کرد الحمدالله الحمدالله الحمداللهعکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

فقط کافیه از ته دل از خدا بخوای غیر ممکن تو کارش نیست /الهی خدا به زودی همه ی منتظرارو

از انتظار در میاره الهی خدا به هرکی بخشیده براش نگه داره  الهی همه ی نی نی ها صحیح

و سلامت به دنیا بیان چه دخمل عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)چه پسملعکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)/شوهر ما که عاشق دخمله ولی از همه مهمتر سلامتیشه

که وقتی میسپری به خدا دیگه باید خیالت راحت باشه/

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

امروز روز آخر هفته 11 هست الحمدالله رب العالمین که دارمت انشاالله تو هفته 12 میریم واسه سونوی

ان تی انشاالله اون لخته نابود شده باشه و تو ناز نینم صحیح وسلامت باشی و من بتونم صورت ماهتو

ببینم انشااللللللللللللللله/

هیچ چیز مثل دعا در حق دیگران نیست دوستای گلم بازم دعام کنید

منتظر خبر مامان شدنتون هستما
عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

پسندها (9)

نظرات (14)

مامان آینده
3 خرداد 93 10:13
الحمدالله که یک انتظار دیگر نیز به سر آمد و وجود فریباجون پر از عشق مادری شده باران عزیز خوشحالم که شادی و طعم زیبای مادری را داری لحظه به لحظه میچشی خداوندا شکرت
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون گلم الهی زود زودم نوبت شماست خانمی انشاالللهههههههههههه/زیارتتم قبول عزیزم الهی بار دیگه سه تایی برید پابوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 خرداد 93 10:17
مبارکه ایشالاه به سلامتی و خوشی هر دو تا نی نی هاتون به دنیا بیان
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم خدا بچه هاتو برات نگه داره
فریبا
3 خرداد 93 10:17
مرسییییییییییییییییییییییییییی بارانننننننننننننننننننننننننننننن عزیزمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشقتمممممممممممممممممممممممممممم بابت پست ممنون الهیییییییییییییییییی هر کی آرزوی مادر شدن داره بهش برسه و الهیییییییییییییی نی نی ماهم برای همیشه بمونن پیشموننننننننن
بــــــــــــاران
پاسخ
کاری نکردم برات عزیزم جز دعا الهی سفت و محکم حالا حالا ها بهت بچسبه الحمدالله بازم مامان شدنت مبارک
مامان ریحان
3 خرداد 93 10:43
تبریک میگم به دوست عزیزت، باران جون دعا کن منم این لحظه ها رو تجربه کنم
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززززززززیز دلم بله که تجربه میکنی قربونت برم به زودی نوبت خودت میشه ومن یه پست خوشگل واست میزارم الهی به زودی زود تو هم با یه بی بی دو خط پست مادر شدنتو میزاری گلم
مــــامــــانی بـــــاذوق
3 خرداد 93 11:05
سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیزکم من هم به نوبه ی خودم به دوست عزیزت فریبا جون تبریک می گویم ان شالله این 9 ماه رو به خوبی سپری کنه ونی نی کوچولوش صحیح سالم بیاد توی اغوش مامان مهربونش نازنینم خوبی؟؟کوچولو خوبه؟؟؟ راستی ازمایش اولی باید ناشتا باشم؟؟؟؟
بــــــــــــاران
پاسخ
عزززززززززیزم فدات/انشاالله همه باردارها به سلامتی این مسیر رو طی کنن/من ناشتا رفتم بعدش پرستاره گفت لازم نبود ناشتا باشی هم ادراره هم خون
مامان
3 خرداد 93 12:03
مبارک باشه عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات گلم معجزه بعدی خدا انشاالله تو دل خودت بیاااااااد
مثل هیچکس
3 خرداد 93 12:57
خدا رو شکر که یکی دیگه از نی نی وبلاگیها از انتظار دراومد ایشالا که روزی بیاد هیچ منتظری نباشه ودامن همه سبز باشه وایشالا که فریبای عزیز هم دوران باردای خوبی رو سپری کنه
بــــــــــــاران
پاسخ
انشااللهههههههههههه الهی آمین ممنون دوست گلم الهی دخمل نازت صحیح وسالم بیاد بغلت
گلی
3 خرداد 93 14:28
سلام خداروشکر ایشالله نی نی هاتون صحیح و سالم بدنیا بیان ، خوش یمن و با قدم . ما همچنان در تلاشیم
بــــــــــــاران
پاسخ
قربوووووووووووونت برم به زودی نتیجت به عمل میشینه گلم ما منتظریم
مامان نی نی
3 خرداد 93 15:28
وای خداروشکر من نمیدونستم ممنون باران جونم که خبر دادی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی قسمت خودت نازنین
مامان فریده
3 خرداد 93 15:53
ممنون که به من سر زدی
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم خواهر فریبا خواهر منم هست
مامان
4 خرداد 93 15:39
مرسی گلم ان شاالله
مامان الناز
6 خرداد 93 15:54
خدا رو شکر ایشالاه نی نی هاتون سالم بیاد بغلتون
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عززززززیزم انشاالله
مامانی
9 خرداد 93 13:42
۲۳خرداد تولدعشقمون امام زمانه،آرزوکن ۵ صلوات بفرست،هدیه کن به آقامون واین پیاموبه ۵نفربفرست تامیلیون هاصلوات نثارآقامون بشه،آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست،عوضش تاروزتولدش بهت کادومیده،بسم الله نیت کن التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم چشم صلوات رو میدم ولی برای کسی اینو کامنت نمیکنم نظر شخصیمه که کار خوبی نیست کسی رو دچار دین کنیم و وعده یه خبر خوب بدیم که فقط خدا به همه امور آگاهه/
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
13 خرداد 93 19:00
خیلی خوشحالم هم برای شما و هم برای فریبای عزیزم که تو وبلاگ حکیمه جون در موردش خوندم .خدایا همه چشم انتظار ها رو از انتظار در بیار آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی مامانی از حضورت