امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

برای خوشبخت بودن مادر بودن کافیست...

1393/3/5 13:30
310 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه اول هفته ی خوبی بود وشب بارانی تندپشت شیشه میزد/

بعد از شام وصرف یک میوه ی نوبرانه و کلی شوخی وخنده

بعداز یک wc تا یک ربع تمام توی خود دستشویی گریه کردم و دنیا باز روی سرم خراب شد جمعه

حسی زیر دلم نداشتم و صدای شکستن حباب رو نمیشنیدم که همون تکونای فرشتم بود واین

خون لعنتی روی دستمال تمام دنیامو سیاه کرد هادی با ترس اومد و پرسید چی شد ه و...

تا صبح به من بد وبا کابوس گذشت...connie_wimperingbaby.gif

صبح از کمردرد نمیتونستم پاشم چشمام پف کرده بود تا خود ظهر خوابیدم و ظهر از ضعف بلند

شدم ویه نیمرو خوردم/تا ساعت 3 هزار بار مردم وزنده شدم/

به دوست مشهدیم که اتفاقا تو راه حرم بود اس دادم برام دعا کنه برای زنده بودنت عزیزم

و نفس حقش برام دعا کردو بخاطر من روبه حرم ایستاده و دعا کرده بود/

ساعت 3 بود از خونه رفتم بیرون و نمیدونم چطوری به بیمارستان رسیدم بیمارستانی که

اسمش تسلای دردم بود/

مبلغ سونوی غربالگری رو پرداخت کردم ومنتظر خانمی بودم که تو اتاق سونو بود وچقدر برام

طول کشید وبالاخره با یه بسم الله رو تخت دراز کشیدم وگفتم آقای دکتر سریع بهم بگید زندست

گفت چشم گفتم لخته پشت جنین داشتم گفت الان بهت نشونش میدم

وااااااااااااااااااای عشقم دیدمت ایییییییییییییییییییی جونم دستات شکم قلنبت نیمرخ ماهت

شیطونی های تو آب وااااااااااااااااااااای خدایا نصیب همه ی منتظرا کن عشقم با اینکه میدیدمت

همش میپرسیدم چطوره؟سه بار گفت خوب وسالم وهمه چیز خوبه

خواهش کردم صدای قلبتم بشنوم یا ارحمن راحمین دنیا دو دستی تقدیمم شدشـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـه

فدای ضربان قلبت عشقم با معرفتم وفادارم بازم پرسیدم دکتر خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دکتره با خنده گفت مگه تو مانیتور نمیبینیش؟صدای قلبشو مگه نشنیدی؟

گفتم آخه اون لخته.......

گفت باباجان من لخته ای در کار نیست ول کن اون خون رو.

سونوی غربالگریت خوب بود حتی دو نیمکره مغز چوچولوت رو دیدم/فدای ذره ذره از

تاروپودت مرواریدم نور چشمام/495019_flirtysmile4.gif

دیگه مامان رو نترسون همش وووول بخور عشقم/

جنسیتتم فعلا معلوم نیست هرچند فقط سلامتیت واسمون مهمه فقط حضورت مهربون مامان

حالا حالت تهوع های غروبمم دوست دارم چون نشونه ای از توان بارانکم خیلی میخوامت/

شما الان تو هفتههستی /مامانی بازم مراقب خودت بااااااااااااش

سپردمت دست خدا نازنینم
 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامان صدرا جیگر
5 خرداد 93 13:13
سلام باران جان خداروشکر خدارو هزاران بار شکر که نی نی نازت سالمه عزیزم خودمم باورم نمی شه که نه می شناسمت نه دیدمت ولی مطالبت که می خونم اشک تو چشام جمع میشه از خوشحالی. هرکی هستی و هرجا هستی انشاالله سالم و سلامت و خوشبخت باشی من و نی نی و شوشو مم از دعات محروم نکن.ممنونم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی فدات شم عزیزم ممنون از این همه لطفت/خدا سایه شوهرتو از سرت کم نکنه وبچتو برات نگه داره فدات عزیزم/منم برای شما بهترینهارو آرزو میکنم
فریبا
5 خرداد 93 15:05
خداروشکرررررررر بارانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن خوشحالمممممممممممممممممممممممممم براتتتتتتتتتتتتتتتتت
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی غربالگری نی نی خودت و پست های شادی که زین پس میزاری ممنون ازت
غزاله
5 خرداد 93 15:30
خوب خدارو شکر که حال فرشته تو دلیت خوب خوب بود.هیچ وقت اجازه نده ی لکه خون یا ی قطره حتی فکر منفی تو رو نا امید کنه عزیزم.اونکه بهت بخشیده حواسش کامل به تو هست و داره امتحانت میکنه.تو محکم باش دوس من.
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو غزال مهربونم چشم
الــنـــازجوون
5 خرداد 93 16:11
باران جونم عزیزم خداروشکر...حاملگیم سختیش همین چیزاست که ادم نگارنه...اما خداروشکر هیچی نیشت و خیلی زود و راحت نی نی میاد بغلت خانمی میبومست
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم الهی برای تو بی نگرانی بیاد زود زود
مامان نی نی
5 خرداد 93 19:45
خداروشکر که دیدیشو از نگرانی در اومدی اینقدر استرس نداشته باش هر چند کاملا درکت میکنمو خودمم نمیتونم لحظه ای اروم باش ولی خوب به خدا توکل کن عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
چشم مرسی گلم الهی نگرانی هممون همیشه ختم به خیر بشه
مامان الناز
6 خرداد 93 15:55
عزیزم باران جان خوشحالم که نی نی سالمه مراقب خودت باش واسه اسباب کشی هم به خودت فشار نیار
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم عزیزم چشم کمک میارم
BT
6 خرداد 93 21:57
سلام بارانک جون ....اگر چه دیره ولی مامان شدنت رو بهت تبریک میگممممم..... انشالا نه ماه صحیح و سالم به دلت بچسبه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم برای این دعای قشنگت و تبریک هیچوقت دیر نیستممنون از حضورت
ترنم
7 خرداد 93 11:31
سلام باران عزیز خداروشکر که همه چی خوبه استرس به خودت راه نده و توکلت به خدای خوب و مهربون باشه شاد و موفق باشی عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام گلم ممنون چشم/همچنین بانوووووووووممنون آدرس وبت رو بالاخره گذاشتی