امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

کامنت همسرم برای نوشته هایم

1392/7/7 16:01
286 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدا و سلام . نوشته زیبایی بود . میگویند قلم ها در زیر نور ضعیف چراغ لامپای دودی زیبا تر مینویسن اما من نمیگویم این را . . .میگویم چشمها هم زیر باران قشنگتر گریه میکنند و نمیدانند آنان که شاد و خندادنند و . . . قلمم ویا سر انگشتانم لرزان است از این همه دل افسردگی و غم و درد و رنج زمانه که بی گدار به آب میزند خود را و میرویند از آنی که آن نیست . . . بگذریم حرفهای زیاد و قشنگی همیشه هست برای گفتن که هیچ یک از ما سر ازآن در نمی آوریم و من دوست دارم هیچ وقت سر ازشان در نیاورم . نمیدانم چرا اینگونه مینویسم ولی خوب میدانم که چشمم به انگشتانم است که یک مورد اشتباه ننویسد کلمات را .
اگر بخوام اینگونه بیان کنم خودم را نمیدانم تا کی و تا چه وقت به طول می انجامد اما . کوتاه میکنم حرفم را و میگویم . باز هم برمیگردم و خوام نوشت شاید بدتر و شاید بهتر از امروز . . .تقدیم به همه وجود و هستی که باران نام اوست . از طرف همسرت چشمه [hr]

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان رامیلا
7 مهر 92 16:12
سلام خیلی وب قشنکی داری امیدوارم قطره بارونیت رو هر چه زودتر به آغوش بکشی


ممنون عزیز دلم بازم به ما سربزن
مامان پارساجونی
8 مهر 92 0:53
خیلی خوبه که همسرت اینقدر عاشقته ودوستت داره عزیزم خوشبخت باشین تا ابد وعاشقانه


ممنون لطفت همینطور شما
مثل هیچکس
8 مهر 92 10:16
ای ول همه چی عاشقانه وشاعرانه ما دیگه جرات نمیکنیم کامنت ساده بزاریم .
نفیسه
8 مهر 92 14:32
سلام عزیزم برای پست جدید من نمیتونم نظر بزارم اما واسه قبلیش میشهنمی دونم شاید این مشکل منه


نمیدونم
نیلوفر
8 مهر 92 18:23
چه با احساسسسسسسسسسس


[
نادیا عشق بابا
11 مهر 92 16:17
عزیزم وب قشنگی داری،عالیه خوشحال میشم ب وب دخملم سر بزنی


ممنون اما شما وب خودتون رو که نزاشتید من با کمال میل لینک میکنم
نادیا عشق بابا
13 مهر 92 16:32
نادیا عشق بابا وب دخملمه دیگه


چشم