امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

میشه تنهام نزاریییییییییییییییی؟

1392/9/16 11:34
273 بازدید
اشتراک گذاری

عکس متحرک

یادته یه روزی بهم گفتی:

هر وقت خواستی گریه کنی برو زیرِ بارون که نکنه نامردی اشک هاتو ببینه و بهت بخنده

گفتم: اگه بارون نیومد چی؟؟؟

گفتی: اگه چشم های قشنگ تو بباره آسمون گریه ش میگیره

گفتم: یه خواهش دارم؛ وقتی آسمونِ چشام خواست بباره تنهام نذار

گفتی: باشه….

حالا امروز من دارم گریه می کنم اما آسمون نمی باره

و تو هم اون دور دورا ایستادی و داری فقط نگام میکنی!!!

عکس عاشقانه

 

بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ میزن

 

ولی گنجشکها جدی جدی میمیرن

 

آدما شوخی شوخی به هم زخم میزنن ولی قلبها جدی جدی میشکنن

 

تو شوخی شوخی به من لبخند زدی ولی من جدی جدی عاشقت شدم

عکس عاشقانه فانتزی

 

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،

 

بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند،

 

و تو از او رسم محبت بیاموزی .

 

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،

 

بلکه گذاشتن سدی در برابر رودیست که از چشمانت جاریست.

 

عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،

 

بلکه نداشتن شانه های محکمی ست که بتوانی به آن تکیه کنی ،

 

و از غم زندگی برایش اشک بریزی .

عکس عاشقانه

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟

 

چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی

 

اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی !

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

چشمه
8 آبان 92 16:25



چلاااااااااااااااااااا؟
سحر
8 آبان 92 18:14
واااااااااااااااااااااای که قلمت حرف نداره خیلی دوست دارم نوشته هات رو باران جووووون


نه بابا اینطوریام نیست گلم
اب نبات
11 آبان 92 11:19
زیبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بود و خیلی قــــــــــــــــــــــــــــــــــشنگ عزیزم


قربونتـــــــــــــــــــــــــــ