امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

19آذر تولدبارانــــــــــــــــــ

1392/9/18 15:45
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

دنیای عجیبیست تولدت آرزو میکنی توهم متولی یک بارانک باشی...

 

مادر کجا وتوکجا بارانـــــــــــــــــــ...

 

قدم که بلندتر نخواهد شدواما صورتم زنانه تر میشود وکفش های پاشنه بلند زانوهایم را میسابد به هم...

 

عزیزکم دنیای من بی تو جشن پیریش را بگیرد که چه؟

 

به گوشت برسد من از تمام آذر ماه ها میترسم چرا که وقتی بی تو می آیند تنم را ریش میکنند/

 

همسرم ...آقای خوبم تو محکوم به داشتنم شدی و من بارها به این حکم اعتراض کردم مگر

 

دنیا ی من چقدر دیگر تاپ وتوپ میکند که این همه تورا آزردم

 

ومادرم اولین تکیه گاه احساسم کاش ببخشی ته تغاری بی معرفتت راکه جز افزودن غمت برایت

 

چیزی در پته ام نداشتم اما مادرم تاوان تمام اذیت هایم خفت گلویم را چسبیده ببخشم...

میبوسم دست چروک وخشگلت را...

 

وبابای مهربونم

که جز قربان صدقه از تو نشنیدم و تو همیشه لوسم میکردی حتی یکبار دعوایم نکردی

 

ومن تمام خرابکاری هایم را پشت احساس تو پنهان میکردم واز تنبیه خلاص بودم

اما آقاجونم روزگار هرروز سرم داد میکشد وتنبیهم میکند ببخش دختر کوچک وتنهایت را

میبوسم پیشانی چروکت را...

وباز غمخوار وهمیار ومونس زندگیم هادی ... مرد صبور وساده دل ومهربونم که تنها آشنای من میان این

شهرخاکستریست میبوسم چشمهای

بلوریت را...

 

والبته باز تو بارانکم...

 

بهانه این سالم نشدی وپاییز باتمام باران هایش دارد میرود/

تولدم .............................خب باشدیانباشدمبارک............/

بالهای سفیدت را میبوسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان پارساجونی
18 آذر 92 16:17
خوبه من برات بهترینها رو آرزومیکنم واز خدا میخوام که سال دیگه روز تولدتو با کوچولوی نازت جشن بگیری خیـــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم وتولدت مبارک
بــــــــــــاران
پاسخ
چطورمحبتت رو جبران کنم عزیزم/ممنون ممنون یک دنیا بوس وبغل برای دوست عزیزم
مامان پارساجونی
18 آذر 92 16:18
راستی یه دیقه میای وبم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 آذر 92 16:52
سلام دختر اشکم رو در آوردی اینا چیه نوشتی ببین ناشکر نکن مطمئن باش وجود تو برای همه گرانبهاست عزیزم تولدت مبارک تو رو خدا این فضای غمگین وبت رو عوض کن آخه عزیز دلم می دونی امروز یه حدیت دیدم تو اخبار دیدم برات می نویسم امیدوارم تغییر ایده بدی حدیث امام رضا (ع) بود دقیقش رو نمی دونم اما اونچیزی که یادمه اینه بنده ای که فکر های خوبی بکند یقینا خدواند نیز زندگیش را بر فکر خوب او قرار میدهد (البته دقیقش نبود می گم باز) تو از امورز بگو من مادر میشم من مطمئنم مادر میشم مادر آینده من تولدت مبارک مثبت باش مثبت می بینی
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم ممنون/چرا هرکی میاد اینجا فک میکنه غم من فقط بچست /مامانمو خیلی وقته ندیدم من وشوهرم هیچکسو اینجا نداریم/........بیخیال ما خودمون یک پا روان شناسیم ومشکلمونم اینه که همه راه هارو بلدیم/مر30 اومدی/اما اگر فضای وبم آزارت میده خواهش میکنم نیا وخودت رو ناراحت من نکن/میبوسمت
توت فرنگی (مامان علیرضا)
18 آذر 92 16:55
راستی یادم رفت بگم من رفته بودم علیرضا رو بخوابونم دیدم اومدی تو گپ ببخشین اومدم باهات حرف بزنم دیدم آفلاینی عزیزم اتفاقا منم دیگه نمی نویسم
چشمه
18 آذر 92 17:20
باران نوشته ات را خواندم . غمگین بود باز هم مثل همیشه . . . دیگر حرفی ندارم جز اینکع بگم چون دارمت خوشحال و خوشبختم . همیشه به خدا بگو : هرچه پیش آید خوش آید ما که خندان میرویم . باران جان هر چقدر هم که غم داشته باشی هر چقدر هم که مثل من گناه داشته یاشی . و به آرزویت نرساندمت تا به امروز . . . با همین ها هم خدا تو را مورد لطفت قرار داده و جایت را توی بهشت خالی نگه داشته است . حواسم را پرت کرد جهان . سررشته کلام از دستم در رفت فردا برایت خواهم نوشت . امیدوارم خوب پیش برود امشبمان . . .
بــــــــــــاران
پاسخ
دوستت دارم وممنون بخاطرتحمل بالات همسرمهربونم/عالی پیش رفت از لطف تو
مثل هیچکس
18 آذر 92 17:24
صبح خواستم اولین کسی باشم که تولدت رو بهت تبریک بگم مثل اینکه خودت اف کردی تا مزاحمت نشیم ،باشه عزیزم هر جور که تو راحتی، امیدوارم توی روز تولدت خدا بهترینها رو بهت هدیه بده .بازم بهت تبریک میگم وامیدوارم سالیان سال عمر با عزت داشته باشی .
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم حتما آف بودم/ببخشید/من وتو همش درگیر سو تفاهماتیم/ممنون گلم
پرتو
18 آذر 92 22:15
عزیز دلم قربون اون دلت برم که میدونم مثل آسمون بزرگ و صافه فقط کمی ابری شده ، دوستم این قدر نا امید نباش همه چی و بسپر به خدا باور کن به موقش درست میشه ، من زمانیکه بچه هام و از دست دادم خیلی حالم گرفته بود هنوزم هست ، مدام چشام بارونی بود و دلم تیکه تیکه ، خیلی وقتا هم آروم میشینم و گریه میکنم ولی چاره چیه دنیاست و دار مکافات بالاخره اینم یه جور امتحانه که امیدوارم نمره قبولی و بگیریم انشاالله شاید باورت نشه با تمام این جریانات مصمم تر شدم برای داشتن فرشتم ، این و خوب میدونم که همه چی دست خداست ولی من از درگاهش دست نمیکشم و مدام تلاش میکنم امیدوارم به زودی دلت شاد و لبت خندون بشه و نینی گلت از آسمون دل بکنه و بیاد پیشت گلم الهی آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
امیدوارم ولی گاهی همین امیدواری حوصلمو سر میبره ولی به حرفات احتیاج داشتم ممنون عزیزم/انشاالله زودی خوشحالم کنی بایه خبر خوب
پرتو
18 آذر 92 22:16
ببخش فراموش کردم تولدت و تبریک بگم ایشالا 120 ساله شی و از سال بعد نینی هم تو تولدت حضور داشته باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات بشم مر30
سحر
18 آذر 92 23:23
تــــــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــارک برزگترین شمع دنیا برای زادروزت روشن باد بارانم. دوست خوبم بهترین ها رو برات آرزو میکنم و از خدا می خوام همیشه سالم و سلامت و زیر سایه ی خانوادت باشی ایشالا سال بعد هم 3نفری این روز رو جشن بگیرین. دوستت دارم هوارتااااااااااااااااااااااااااااااااا.........
بــــــــــــاران
پاسخ
منم برات بهترینهارو آرزو میکنم عزیز دلم/ممنون
نیلوفر جون
19 آذر 92 1:03
مبارک مبارک دم شما سه چهارک مبارکه مبارک
بــــــــــــاران
پاسخ
خخخخخخخخخخ ممنون مامانی
فریبا
19 آذر 92 1:14
سلام بالان تبلدت مبالک صد سال به این سالها خوش باشی همیشه دوست جونم کنار هادی و نی نی آیندت که به زودی میاد..........................................................آرزوی بهترین ها برای تو................................................................
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسیییییییییییییی
اب نبات
19 آذر 92 12:43
تولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک عزیزززززززززززززززززززززززززززم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عسلم
چشمه
20 آذر 92 15:04
تـــولــــد تولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک . ایشاالله هزار ساله بشیییییییییییییییییییییییییییییی
بــــــــــــاران
پاسخ
زیرسایه تو عزیزم
راضیه
22 آذر 92 14:07
تولدت مبارک باران جوووووووووووونم ببخشید که با تاخیر بود نازنینمان شاالله 120 ساله بشی گلم و تولد سال دیگه نی نی هم تو عکساتون باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزدلم تو به من خیلی لطف داری انشاالله خودتم زودی مامان بشی