امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

سلام عزیزکم...

1392/10/3 16:36
315 بازدید
اشتراک گذاری

دنیا نگاهش را به من خواهد دوخت وتو روزی روی تمام خاطراتم خواهی لولید.توهستی گلکم زیباتر از

حضوری

که همه باورش دارند تو عروسکم در بالاترین نقطه کمدم هستی روزی مادر میشوم روزی قدم به تو خواهد

 رسید وتو را خواهم داشت تورا درتمام لالایی های بی آهنگم خواهم نواخت.آه ستاره چشمک زنم نازکم

برمن ببار وباز بارانیم کن من از مادر دورم واز مادری بودن کمی دورتر برمن ببار عشقکم...

مادری عاشقیست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا
29 مرداد 92 17:24
سلام،ببخشید درست متوجه شدم شما هم مثه من در انتظار معجزه هستید تا فرشته ای در آغوش بگیرید؟

معجزه همین نفس کشیدنه عزیزم مادر شدن تولد دوبارست منتظرم آسمان زندگیم بباره وفقط یک قطره کف دست من بچکه...انشااله توهم یه قطره از بهشت بگیری.بازم بیا

لی لا
30 مرداد 92 22:15
روزی مادر می شوم ....


سلام لی لا ی عزیزم فدای تو که آمدی بیشتر برایم نظربذار
fariba
22 شهریور 92 1:03
سلام عزیزم انشاالله به زودی دامنت سبز شه به منم سر بزن خواسته منم از خدا دقیقا مثه شماست.واسم دعا کن


سلام عزیزم ممنون برای دعات گلم به روی چشم