امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

مقتدای ما اهل بیتــــــــــــــــــــــــــ

1392/10/18 14:36
305 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب اشک ریختم ولی شکر خدا کردم گفتم دیگه سپردم دست خودت راضیم به رضای تو

صفحه منو موبایلمو عوض کردم از آخرین گلی که هادی برام خریده بود تبدیل شد به عکس روز عاشورا

که هادی رو اسب یه نوزاد تو بغلش بود/دیشب فقط شکرخداکردم گفتم از این دنیا که هیچکس

هیچ چیز رو با خودش نمیبره جز دومتر کفن منم ازت هیچی نمیخوام هرطور خودت صلاح میدونی/

عزیزم بارانکم نمیدونم روزی قسمت میشه این نوشته هاروبخونی یانه ولی میدونم که میشنوی

فرشته ی کوچولوی من/عزیزم دیشب خواب خیلی عجیبی دیدم که صبح توی ماشین یادم افتاد/

وهمین الانم باورم نمیشه/دیشب خواب دیدم مثل جشن تکلیف توی یه جمعیت هم سن خودم

همه با لباس وچادر سفید نشستیم/اگر میگم جشن تکلیف چون دقیقا همین رو به خانمی

 که کنارم نشسته بود گفتم که ما چقدر شبیه دخترهای متکلف اینجاییم/خانم رو سپید ومعمولی بود

وکاملا پوشیده از مدرک تحصیلی هم پرسیدیم وبعد یهو یک جشن برگزار شد و بعد حاشیه های

خوابم که کمی قاتی پاتی بود/

بخش دوم خوابم که خیلی متعجبم کرد توی خیابون نزدیک خانه امان بود که دیدم دسته دراومده بود

از یک طرف دیگه دیدم دسته ای که میاد فقط خانم هستند که قنداق سبز توی بغلشون هست

خدا شاهده عین واقعیت از یک خانم سوال کردم مگه ماه صفر وعذاداریها تموم نشده؟

اون خانم گفت این دسته امام حسن عسکریه...

صبح از خواب بلند شدم وقتی تو ماشین نشسته بودم دور میدان یه پلاکارد دیدم که شهادت

امام حسن عسکری مزمونش بود تو دلم گفتم خب لابد این مال ماه صفره هنو درش نیاوردن

و چه حیف که زودتر این خوابو ندیدم/

وقتی رسیدم سرکار یاد حرف اون خانم تو خوابم افتادم که گفت این دسته مال امام حسن عسکریه

تقویمو برداشتم و وقایع این ماه رو دیدم/

در کمال ناباوری دیدم نوشته 8 ربیع الاول یعنی همین جمعه شهادت امام حسن عسکریه

خدایا این یعنی چی؟

یا کریم اهل بیت

یا امام حسن عسکری/ که هم سن من بود و به شهادت رسید/

یا اباصالح...

چی بگم...

جمعه اگر قبول کنه آش نذری میدم انشاالله که خدا جواب دل همتون رو بده

به منم نظر کنه الهی آمین

*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

پرتو
18 دی 92 10:06
چه خواب قشنگی دیدی عزیزم ، به فال نیک بگیر انشاالله خدا بهت نظر کرده و به زودی قراره حاجت روا شی ، التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به خداپرتو برات همیشه دعامیکنم عزیزم انشاالله شماهم حاجت روابشید
UBSCnyydDESsMdPJZxeW9e7REmmOfL9iLyEoOOx3hfM.
18 دی 92 11:21
به امید خدا. انشااله که خیره عزیزم.
فریبا
18 دی 92 12:31
وایییییییییییییییییییییییییی بالان جدی؟؟؟چه خواب قشنگی این ماه مطمئنن خبرهای خوب داری.................ایشالاه حاجت گرفتی گلم............
بــــــــــــاران
پاسخ
شایدم تو عزیزم حاجت بگیری و من کلی خوشحال بشم آخه خیلی دعات میکنم
مامان نی نی
18 دی 92 16:40
چه خواب قشنگی دیدی عزیزم شک نکن که ایشاله بادست خود امام حسن عسگری حاجت روامیشی موقع اش پختن واسه منم دعا کن گلم ممنون
بــــــــــــاران
پاسخ
به روی چشم عزیزم انشاالله به زودی برگزیده بشی
مامان پارساجونی
19 دی 92 11:07
سلام عزیزدلم چه خواب خوبی دیدی گلم انشالله بزودی حاجت روا میشی بحق امام زمان(عج)وپدر گرانقدرشون آش درست کردی منو فراموش نکنی التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خانم/به روی چشم
مامان پارساجونی
19 دی 92 11:33
قالب جدید مبارک دوستم
مامان پارساجونی
19 دی 92 11:56
با من قهری
بــــــــــــاران
پاسخ
نه چلااااااااااااااااا؟
فاطمه
19 دی 92 12:57
سلام عزیزم منم مثل خودتون منتظرم میشه موقع آش پختن، منو هم دعا کنین
بــــــــــــاران
پاسخ
برای همه منتظرا دعامیکنم/کاش آدرس وبت رو میزاشتی خانم گل
مامان ریحان
19 دی 92 14:30
سلام دوست خوبم خواب خیلی خوبی دیدی ان شالله به زودی خوب خوب تعبیر بشه و مامان بشی منتظر خبرهای خوب هستیم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام وانشاالله خبرای خوب از شما دوست خوبم
نیلوفر جون
20 دی 92 0:23
عزیزم ایشا.. قرار حاجت روا بشی برای همه ما هم دعا کن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون مامان نیلو خدا نی نی نازت رو برات نگه داره
راضیه
20 دی 92 20:15
سلام گلم انشاالله این ماه حاجتتو میگیری عزیزمنذرتم قبول
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنونم خانم گل انشاالله تو هم حاجت روا شی
ناناز
22 دی 92 17:20
سلام عزیزم خوووووووووووووبی دلم براتون تنگ شده بود چه خواب خووووووووووووووووبییییییییییییییی ایشالا به ابروی اقا به زودی زووووووووووووووووووووووووود حاجت روا بشی خیلی قلبت پاکه که همچین خواب خوبی دیدی منو خیلی دعا کن یه سر به من بزن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام چه عجب خانمی/اختیارداری انشاالله دیدن روا شدن حاجات شما ددستای گلم
امير.باباي ثمين زهرا
23 دی 92 11:30
حتما خيره.خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.خداااااااااااااااااااااااااااااااا چرا به فرياد نميرسي.خدايا خودت عنايت كن.
نسرين
24 دی 92 14:29
يا امام حسن عسگري (ع) سلام عزيزم تو دلت خيلي پاكه انشااله خدا هديه دل پاكت رو خيلي زود به حق امام حسن عسگري بده وقتي نوشته ات رو خوندم چشام اشك جمع شد موقع دعاهات من رو هم يادت نره خيلي محتاج دعايم خدافظ گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم محتاجم به دعا/