امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

بازم یه خبرخوب اینبار از یه گل نیلوفری

1392/10/3 16:35
428 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز قبل سونو باخبر شدم یکی از دوستام باردارشده وااااااااااااااای خیلی خوشحال شدم

الهی به حق این روزهای عزیز بچش سالم بهش بچسبه

اما امروز یه گل نیلوفری هم باخبرشدم باردار شدهhttp://niloofarane.niniweblog.com/

نیــــــــــــــــــــــــــــــــلو جونم الهی مبارکت باشه خدا میدونه همین صبح امروز وقتی از زیر پرچم

عذای امام حسین رد شدم اسم تورو هم آوردم/niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

فریباجونم واون یکی فلیبا عسلم/راضیه جان/الناز خانمی/ناناز/سحـــــــــرجونم/پرتو جون/ریحان

عزیزم/آبنبات/وهمه چشم انتظارا الهی زودی

واسه تک تکتونniniweblog.com

پست بزارم وتبریک بگم/

خدا میدونه چقدر برات شادم نیلو جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مثل هیچکس
24 آذر 92 17:00
منم به دوست خوبت نیلوفر جون تبریک میگم ،ایشالا دوران بارداری خوبی داشته باشه. خدایا به حق شیرخواره کربلا دامن همه منتظرا رو سبز کن همینطور باران جون ودوستای منتظرش .
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون جونم از لطفت گلمممممم
فریبا
24 آذر 92 18:50
الهییییییییییییی فدای اون مهربونیات گلم.......................... ایشالاه خبر بارداری خودت زودی بیاد منم ی پست خشمل برات بزارم.................................. عزیز دلم مرسی که به یاد همه هستی بالان منی دیجه
بــــــــــــاران
پاسخ
خوشحالی شما امید منه/انشاالله به زودی این وب پربشه از خبر بارداری شما عزیزام
نیلوفر
24 آذر 92 20:11
مرسییییییییییی خاله باران. انشااله به زودی قسمت خودت عزیزدلمممممممممممم
بــــــــــــاران
پاسخ
مبارکت باشه عزیزم خیلیییییییی برات خوشحالم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
25 آذر 92 11:45
انشالله مبارک باشه انشالله به زودی زود نوبت تو میشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممممممم
الناز
25 آذر 92 13:10
سلام... منم تبریک میگم به دوستای عزیزم. انشالله نی نی هاتون سالم ونازبه دنیا بیاد و یه دنیا خوشبختی همراه خودش بیاره...باران جان انشالله به همین زودی نی نی شما خانمی... مرسی
بــــــــــــاران
پاسخ
منم همین آرزو رو برای تو دوست گلم دارم/دلم روشنه برات الناز جونم
مامان محمدمهدي (ماماطهورا)
25 آذر 92 13:34
عزيزم خصوصي
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی مامانی
پرتو
25 آذر 92 15:46
عزیزم خدا رو شکر منم خیلی برای نیلوفرم شاد شدم واقعا یکی از ارزوهام بود انشاالله همگی منتظران نینی به زودی دامنشون سبز شه همین طور تو دوست خوبم الهی آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم وبه زودی شمااااااااااا انشاالله
مامان پارساجونی
25 آذر 92 16:29
مبارک باشه نیلوفر جون بارانم ایشالله بزودی خبر نی نی توبذارم تو وبم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات بشم عزیزدلم/مر300000000000
فرزند صالح
25 آذر 92 16:33
سلام عزیزم شما هم مثل من منتظر نی نی هستی؟ ایشالا دفعه ی بعد خبر نی نی دار شدن خودتو بنویسی لینکت کردم گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
آره عزیزم من 7 ماهه منتظرم/خیلی خوش اومدی به وبم/ممنون منم لینکت میکنم
نفیسه
25 آذر 92 22:44
سحر
26 آذر 92 0:10
فدای دل پاک و قلب مهربونت بشم من عزیزدلم ایشالا بیام و خبر بارداری خودت رو تو وبت بخونم خواهری
جمیله
26 آذر 92 10:19
سلام دوستم سوالی که پرسیدی جوابش اره هست
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام آخه من این عکسو تو اینترنت زیاد دیدم مال یه لابراتوارعکاسیه خانم گل
مامان ریحان
26 آذر 92 13:53
سلام باران جونی الهی یه روز خبر خوبی از خودت واسمون بگی.ممنون که یادم بودی
بــــــــــــاران
پاسخ
وهمچنین شما بانو
سحر
26 آذر 92 17:04
بارانم توروخدا غصه نخور شرمندم بخدا نمی خواستم اشکت رو دربیارم چی بگم ببخش منو توروخدا. خوبم بخدا یکم کلافم پریودیه دیگه خودت که خوب میدونی توروخدا غصه نخور قربون اون دل مهربونت بشم خیـــــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم بخداااااااااااااااااااااااااااااا
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزدلمممممممممممممم/ممنون اومدی پیشم منم دوستت دارم وخیلی دعات میکنم
راضیه
26 آذر 92 21:35
مامان پارساجونی
27 آذر 92 9:38
بــــــــــــاران
پاسخ
دلم برات تنگیدههههههههههههه
فاطمه
27 آذر 92 12:00
سلام عزیزم وای چقدر خوشحال میشم که میشنوم یکی که دلش بچه میخواد و خیلی هم انتظارش رو کشیده داره به آرزوش میرسه خوش به حالش انشاالله که نی نی خوشگلش رو سالم و صالح تو آغوشش بزرگ کنه گلم، برات بگم که منم1.5ساله ازدواج کردم و بچه دار نشده الام 9ماهه که تحت درمانم نه خودم مشکل دارم و نه همسرم برا این ماهم هم عکس رنگی نوشتن(که خیلی هم ازش میترسم) بس که انتظار کشیدم و تلاش کردم و نتیجه نگرفتم امیدم رو دارم کم کم از دست میدم اما به همه میگم که امیدوار باشن برای اینکه بچه دار شدن یه امر مقدسی هست فقط باید دعاکنیم که این امر مقدس تو سرنوشتمون باشه لطفا شما و دوستاتون برا منم دعا کنین بووووووووووووووووس برای همه ی منتظرا
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم الهییییییییییی زود زود به آرزوت برسی/کاش آدرس وبت رو میزاشتی خانم گل
مامان ریحان
27 آذر 92 12:08
خصوصیتو چک کن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنونننننننننن
توت فرنگی(مامان علیرضا)
27 آذر 92 12:44
سلام خوبی ببین یه دستور ژله برات گذاشتم ببین خوشت می د یا نه کجایی نیستی نگرانت شدم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزدلم امروز سرم خیلی شلوغ بود چشم ممنون الان میدوام میااااااااام
شمیم
27 آذر 92 22:19
دائم بهت سر می زنم ولی گاهی نمی تونم نظر بذارم . شرمنده . از قول من هم به دوست نازنینت تبریک بگو
بــــــــــــاران
پاسخ
شما لطف داری به ما عزیزدلمممممممممممم
اب نبات
1 دی 92 10:32
سلام باران عزیز و مهربوووووون خودم الهی قـــــــــــربون اون مهربونیات بشم الهی قـــــــــــــربون اون دل پاکت بشم ممنونم از دعای زیبا و قشنگت ان شالله شما ه م به زوووودی زووووود مامان یه فینگیلی ناز و خوشجل بشید
بــــــــــــاران
پاسخ
همچنین گل من الهی الهی برای شما اتفاق بیفته تا پست بعدی اسم شما راس همه باشه