امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

اولین نقش تو ترنم عشق

1393/1/19 10:17
314 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بارونک سلام قطره ی کوچولوی من

520.gif

دیروز دکترم نبود گفتن 5 شنبه میاد اما من دیگه طاقت لحظه شماری نداشتم

 

وبرای دیدن شما شمردن ثانیه ها سخت میگذرد654.gif

خودم رفتم سونو گفتم باردارم یه سونوی آزاد میخوامzwanger54.gif

کمی با عشق کمی با استرس ودرآخر با توکل به خدا پشت در سونو نشستم

ودیگه دیدن زنهای باردار چنگ نمی انداخت به دلم وبرعکس دلم قنج میرفت/

509.gif

 

 

الهی حال من نسیب همه ی منتظرا بشه

بالاخره صدام کردن

آقای دکتر مهربونی معاینم کرد بسیار خوب وبا جزییات به سوالاتم جواب میداد و اونم لبخند میزد گفت

وای این چقدر ریزه بعد با حوصله دستگاه دقیقتری نصب کرد گفت حیفه نبینیش

الهی فدات شم الهی قربونت برم کنجد مامان تو واقعا یه قطره ی بارونی یه کوچولوی

پر از عشقی عسلم الهی فدای سوراخ چشمات بشم که یه لحظه دیدمشون

تو این شکلی بودی مامانی

 اللهم صل علی محمد وآل محمد

 

 مراحل رشد جنین از لقاح تا تولد

و اینم عکس سونو عشق مامان

Se a imagem nao carregar, clique em voltar em seu navegador e tente novamente!

 

کوچولوی مامان تو هنوز 4 ونیم هفتته/خدارو قسم میدم به همه ی مقدسات عالم

به پهلوی شکسته ی بی بی فاطمه تورو برام نگه داره و من هفته دیگه با شنیدن صدای قلبت

از نو متولد بشم/

totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg5c.gif

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فریبا
19 فروردین 93 11:12
ای جونمممممممممممممممممممممممم مبارکت باشههههههههههههههههههههههههه باران الهیییییییییی سفت بچسبه بهت 9 ماهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فلیبااااااااااااااااا مرسی خاله جون الهی به زودی نوبت خودت عزیزم
مامان پارساجونی
19 فروردین 93 12:01
خداروشکر عزیزم خدارو صد هزار مرتبه شکرالهی که تا آخر 9ماه محکم بچسبه به دلت عزیزدلم چشممنون روشن ایشالله عکس عروسیشو ببینیم
بــــــــــــاران
پاسخ
بلههههههههههه شکر خدا/مرسییییییییییییی ایشاالهانشااله عروسی نی نی های خودت عزیزم
فریبا
19 فروردین 93 12:09
سلام بارونم.سلام به قطره کوچولوت.از روزی که فهمیدم بارداری داءم میام به وبلاگت سر میزنم ببینم پست جدید نزاشتی ان شاء الله محکم بچسبه به دل مهربونت و سر موعدش با سلامتی بیاد به آغوشت خانومی خیلی مراقب خودت باش.خدا پشت و پناهت
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی فدات شم انشاالله به زودی پست های بارداری خودت
مثل هیچکس
19 فروردین 93 12:19
عهههههههههه مبارکهههههههههههههه پس بالاخره چشمت به جمال این قطره بارونت افتاد ایشالا که نه ماه بارداری خوبی داشته باشی
بــــــــــــاران
پاسخ
مرسی عزیز دلم با دعاهای شما/صدای قلبشم بشنوم آروم آروم میگیرم
مامان ریحان
19 فروردین 93 13:14
چه کوچولو و نانازه بارونکت ایشالله همه مراحل رو بخوبی سپری کنی و بعد 9 ماه نی نی نازت بیاد بغلت
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم ریحان جونم/قسمت دامن شما بانو
الناز
19 فروردین 93 17:08
اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ جووووووووووووووووووووووووووووونم تبریک میگم باران جونم انشالله بارداری خوبی داشته باشی و این 9 ماه نی نی نازت بچسبه سفت و به موقع بیاد و همه مون رو شاد کنه ..خیلی خوشحالم خیلی زیاد امیدوارم همیشه انقد شادباشی و مارو هم شریک خوشیهات بکنی ابجی جونم....
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی آمین ممنون آبجی جونم
مامان آینده
19 فروردین 93 17:38
عزیزمی چه فسقله واقعا الله اکبــــــــــر دارد قدرت خداوند که از یک سلول ، انسانی به وجود می آید که می تواند بخندد ، گریه کند ، راه برود و ... تبارک الله به این قدرت ان شاالله بارداری خوبی داشته باشی حسابی مواظب خودت باش عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
بله شکر خدا/من خودم هنوز باورم نشده خداکنه خواب نباشه این روزها
راضیه
19 فروردین 93 18:36
سلام خدا رو صد هزار مرتبه شکر خیلی زیباست عکس های نی نی ایشالله محکم تو دل مامان مهربونش بمونه تا به موقع صحیح وسالم به دنیا بیاد
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون الهی قسمت خودت من محتاج همین دعاها هستم ممنون گلم
نفیسه
19 فروردین 93 23:19
انشاا.........
مامان ستاره
20 فروردین 93 2:54
الهی به سلامتی عزیزم برای من هم با قلب پاکت دعا کن گلم ...
بــــــــــــاران
پاسخ
سلامت باشی گلم برای همه منتظرا هر لحظه دعا میکنم شماهم منو دعا کنید که منم محتاج دعای شمام
نیلوفر جون
20 فروردین 93 14:40
مامان نی نی
20 فروردین 93 17:28
مبارکت باشه عزیزم الهی که تا اخرش برات میمونه نگران نباش عزیزم فقط خیلی مواظب خودت باش و از پله زیاد بالا پایین نکن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم پله که نداریم اما هر روز مجبورم یک بار از پل هوایی بالا برم
مامان ستاره
20 فروردین 93 21:11
فدات عزیزم
مامان الناز
24 فروردین 93 15:41
خدارو شكر هزار ماشالاه ايشالاه تا اخرش سفت بچسبه به دلت و صحيح و سالم بغلش كني
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون مامان النازی خدا دخملتو حفظ کنه/انشاالله