امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

اطلاعیه به عزیزانم از حضور شما بارش بهارم

1393/1/23 15:38
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیروز ١٨ فروردین 93بعد سونو به خاله مریم اس دادم:

من:سلام خاله مر مر خوبی؟لبخند

خاله مریم:سلام مرسی خوبم عزیز خالهچشمک

پیش خودم گفتم عه متوجه نشد که اینبارنوشتم.

من:منم خوبم ولی خیلی کوچولوام هنوز 1ماه ونیمه ام خاله

خاله مریم:واقعا بگو ب خدا

من:آلهنیشخند

خاله مریم:خیلی خوشحال شدم دروغ بگی میکشمد.

خاله مریم:رفتی آزمایش

من:چرا دروغ بگم/سونو هم رفتم خاله جون.

خاله مریم: به سلامتی انشااله . خیلی خوشحال شدم.

من:خجالت

خاله مریم : قربونش بره خاله

بعد سریع به مامان هم خبر داد و اس داد که مامان خیلی خوشحال شده.

به خاله لیلا هم اینطور اس دادم

که رفتی ببینی نی نیت چند وقتشه؟

اون گفت نه فقط آز دادم

نوشتم پس نی نی هامون هم سن هم میشن

واااااااااااااااااای شروع کرد به زنگ زدن

منم خجالتخجالت میکشیدم جواب بدم

اس دادم جایی هستم نمیتونم صحبت کنم واقعا هم بیرون بودم/

خاله محبوبه هم که از اول میدونست.

عزیززززززززززززززززززززززززم به جمع خونوادمون خوش اومدی دل مامانو سفت بگیر نفسم

که بی تو میمیرم.

دوستت دارم عمرم کنارم بمون

شکلک های جالب محمد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان شازده پاشا
19 فروردین 93 14:40
عزیزدلم واقعابرات خوشحالم .حالاشماهم به جمع مامانای نی نی وبلاگ اضافه شدی.انشالا9ماهه عالی وبدون مشکل داشته باشی.دعاکن که این ماه نوبت دوستای منتظرمون بشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنووووووووووووون انشااله خدا ارحمر راحمینه
غزاله
19 فروردین 93 15:08
دوست من از اینکه بزرگترین معجزه عالم در درونت شکل گرفت خیلی خوشحالم.من از خواننده های خاموشت بودم ولی دیگه نتونستم شادیمو خاموش ابراز کنم.الهی تا ابد با هم بمونید.....
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام غزاله جون ممنونتم لطف کردی کامنت گذاشتی خوشحالم میکنی بازم بیای
فریبا
19 فروردین 93 15:13
ای جانم. ان شاء الله همیشه شاد باشی گلم بیا وبلاگم کارت دارم
بــــــــــــاران
پاسخ
جونت بی بلا مرسی خواهری باشما گلم/چشم اومدم
فریبا
19 فروردین 93 15:33
مبارکااااااااااااااااااااااااااااااااا باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الناز
19 فروردین 93 17:09
چقد خوشکل نوشتی باران جونم ..چه لحظه ی شیرینی بوده خانم طلا...تبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــریک
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی زودی قسمت خودت عزیزم ممنون
مامان آینده
19 فروردین 93 17:51
باز هم حضورش مبارک خونه اتون عزیزم واقعا برای مامان بزرگ و خاله ها قشنگ ترین حسِّ
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون نازنین
اب نبات
20 فروردین 93 1:15
سلام عزیزدلم چطئری خوبی؟؟ کوچولو خاله خوبه؟؟ الهی قربون نی نی کوچولو و موچولوت بشم خیـــــــــــــــــــــــــــلی خوشحــــــــــــــــــــــــال شدم خیلی نفسی مواظب خودت و نی نی تو راهیت باش بووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای مامانی عزیز و نینی نازززززززززززززززززززززززززززززززز
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام آبنباتم کجایی بانو چرا دیگه آپ نمیکنی/ممنون عزیزم الهی قسمت دل خودت
مامان ستاره
20 فروردین 93 3:00
از خوشحالی اشک شوق ریختم نمی دونم اشکم بند نمیو مد خیلی خیلی خیلی مراقب خودت باش عزیزم .... راستی تو وب دوستم به اسم مامان و بابای منتظر نی نی تو نظراتش دیدم رمزت تایید شده بود منم اومدم اون پست لطف خدا در کاسه ام لبریز شد رو خوندم امیدوارم راضی باشی ولی باور کن از روی خوشحالی بود ... و با خوندن تک تک کلماتت اشک ریختم یه احساس پاکی تو نوشته هات هست و مطمئنم دل پاکی داری عزیزم ... تو رو خدا حلالم کن بابت خوندن اون پست ... البته حق داری ناراحت بشی چون اول باید اجازه می گرفتم بعد می خوندم ولی خودمم نمی دونم چرا این کارو کردم فقط حلالم کن عزیزم ..
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مامان ستاره عزیزم خیلی خوش اومدی به وبم منم دورادور شمارو میشناسم و قبلا وبتون رو دیدم عزیزم من فقط برای ندیدن نامحرم این پست رو قفل زدم حتی تو جواب کامنت بچه ها رمزو گفتم عزیزم مشکلی نداره خانمی هروقت رمز دارکردم میام رمزو بهت میدم /الهی دامن خودتم به زودی سبز بشه
فاطمه ع
20 فروردین 93 10:48
ای جان دلم غش رفت منم نی نی میخام باران جون
بــــــــــــاران
پاسخ
عزززززززززززززززززززیزم به زودی نوبت خودته بهت قول میدم ماهم به زودی واسه تو گلم جشن میگیریم
نیلوفر
20 فروردین 93 18:43
عزیزممممممممممممم چشمت روشن باران جون. خدا رو شکر که قلب کوچولوت و دیدی. انشااله این قلب تا ابد محکم و قوی بتپه و شادی بخش زندگیتون باشه. آمینننننننن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون نیلو جونم اما هنوز سعادت نداشتم صدای شیرین قلبمو بشنوم تا سه شنبه باید صبرکنم برام خیلی دعاکن نیلو مضطربماما توکلم به خدا وائمه اطهارشه
مامان ستاره
20 فروردین 93 21:08
فدات شم عزیزم مرسی ... مطمئن باشم که از دستم ناراحت نشدی ؟///
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات خاله ی نی نیم نههههههههههههههههه نالاحت نشدم مطمعننننننننننننننولی همین که گفتی معلومه خیلی خانمیالهی به زودی نی نی خودت
شمیم
21 فروردین 93 0:42
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههه
بــــــــــــاران
پاسخ
فدااااااااااات شمیم الهی فرشته ی خودت
نیلوفر جون
21 فروردین 93 11:58
اب نبات
21 فروردین 93 16:51
خصـــــــــــــــــــــــــوصی عزیزم
مامان پارساجونی
21 فروردین 93 17:54
سلام مامانی یه سری به ما هم بزنی بد نیستاااااااااااااا
مامان ستاره
21 فروردین 93 23:33
خدا نکنه عزیز دلم این چه حرفیه انشاالله همیشه سلامت باشی گلم ..... فدای مهربونیت ... خانمی از خودته عزیزم .... اگه نمی گفتم درسته که شما خبر نداشتی و نمی دونستی ولی خدا که منو دیده بود و می دونست چه کار زشتی کردم ... فدای قلب مهربونت بشم که منو بخشیدی عزیزم ... قلبون اون نی نی تو شمکتم بلم من عزیزم ....
بــــــــــــاران
پاسخ
واااااای خدانکنه عزیزم مرسی
هدیه گلی
22 فروردین 93 1:14
سلام خانمی . خیلی مبارک باشه . من چندین بار به وبلاگتون سر زدم نمی دونم از کجا باهاتون آشنا شدم ولی فقط خواننده بودم دیگه دلم نیومد تبریک نگم . ایشاله به سلامتی هفته های باقی مونده رو سپری کنی با خوشی و سلامتی . مواظب خودتو و نی نیمون باش راستی به وبلاگ هدیه گلی سر بزن خوشحالمون می کنی .
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون خانمی لطف کردی چشم عزیزم
مامان ستاره
22 فروردین 93 13:19
با اجازه لینک شدی عزیزم
سحر
3 اردیبهشت 93 22:14
بارانم نازنینم مبارک باشه عزیزم من دیر فهمیدم ولی 2یا3بار واست نظر گذاشتم نمی دونم چرا ثبت نشد. بخدا خیلی خوشحال شدم اصلا باورم نمیشد وقتی پستهارو خوندم از خوشحالی گریه ام گرفت. واقعا و از صمیم قلب برات خوشحالم نازنینم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی بگردم ممنون زودی دامن خودتم سبز میشه فدات شم امیدت فقط به خدا