امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

تشکــــــــر همراه التماس دعا

1393/1/23 16:21
518 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به عطر بهارم سلام به شبهای قشنگی که باتو میگذره مامانی/

سلام به تمام دقیقه هایی که باتو نورعینم سرمیشه/

سلام به تمام نفسهایی که باتو میاد ومیره وباز به من برمیگرده/

سلام به عالم دونفره ی من وتو عزیزم

بازهم به وجودم خوش اومدی

خوراكيهاي مؤ ثر بر جنين در حاملگي

الهـــــــــــی تو هم مثل من بهم دلبسته شده باشی و دلت نیاد ترکم کنی نفس مامان/

دارم تو بغلم حست میکنم برات قرآن میخونم رو سیب سرخ آیت الکرسی میخونم وبعد با عشق

گازش میزنم زیر دندونام با صلوات ریز ریزش میکنم و میفرستمش فقط واسه تو عزیزم

یه نامهربونی بهم گفت بهت زیاد دل نبندم اما اون نمیدونست من از بچگی به تو وابسته

شدم از همون روزهایی که عروسکمو بالای طاقچه میزاشتن تا دستم بهش نرسه

اما من وقتی هیچکی خونه نبود بالشتارو روهم میزاشتم وعروسکمو بغل میکردم وبراش میشدم یه مامان

عزیزم سرتو الان به اندازه یک قطرست و به شکل یه قطره آخه تو بارون رحمت منی

تو هدیه ی من تو سی امین بهارزندگیم هستی نفسم

هر لحظه از خدا و آقای مهربونیها که هیچوقت دست رد به سینم نزده میخوام

این دلمو شادوپشیمون نکنن و اجازه بدن تو عزیز دلم صحیح وسالم بایه جسم سالم ذهنی سالم

سیرتی پاک وصورتی زیبا بیای تو آغوشم/                      

من بهت انس گرفتم وجودم خیلی قبل تر از اینکه فرود بیای برات فرش دلمو پهن کردم

کنارم بمون امیـــــــــــــدم

من آرومم چون توکل کردم به خدا وآقام امام رضا

از الان دارم میبینم روزهایی که روی فرش صحن انقلاب نشوندمت مامانی

امام رضا

دوستای گلم چطور از همتون تشکر کنم به برکت این باران الهی من خیلی دوستای جدید پیدا کردم

الهی فداتون شم اکثرتون منتظرید الهی به حق بانوی دو عالم دلتون زودی شاد بشه

الهی شمایی که باردارید به سلامتی هرجفتتون این مسیر رو طی کنید

الهی شمایی که نورعینتون الان کنارتونه زنده وسلامت زیر سایتون عمرباعزت کنه

ممنون از همتون که خیلی دعام کردید ممنون که همتون حتی اونایی که لینک نبودن

برام پست تبریک گذاشتن

وبازهم التماس دعا مادرهای مهربون

سه شنبه وقت سونو دارم واسه شنیدن ورویت قلب کوچولوش

دعاکنید بازهم فدای همتون ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مثل هیچکس
23 فروردین 93 13:19
قربونت برم به حرف دیگران گوش نده خودت میگی نا مهربون اگه مهربون بود برات آرزوی سلامتی میکرد . ایشالا به حق فاطمه زهرا که میلادش نزدیکه نی نی رو به سلامت بغل کنی . ما هم منتظریم که سه شنبه زودتر بیاد وبا شنیدن زیباترین صدای دنیا دلت اروم بگیره .
بــــــــــــاران
پاسخ
خدانکنه/چشم/انشااله/الهی الهی آمین
فریبا
23 فروردین 93 13:28
باران عزیزم سلام خیلیییییییییییییییییییی برات خوشحالم از اینکه خوشحالییییییییییییییییی همون که ضامن اومدنش شده مطمئن باش که تا آخر بهت چسبوندتش مراقب خودت باش به حرف این و ان توجه نکن ما همه خدارو داریم برات خیلیییییییییییییییییییی خوشحالم به یاد منم باش برام دعا کننننننننننننننننننن التماس دعا دارم دوستم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مگه میشه دعات نکنم عزیزم تو که اولین نفری بودی به ذهنم رسیدی بعد مثبت شدن بی بی/قربونت برم امسال انشاالله مادری/چشم گلم برام اهمیت نداره/الهی که خدا به همه ببخشه خوبیهاشو
الناز
23 فروردین 93 14:40
باران جونم شکر به خاطر خوشحالی و رضایتت خدا خودش نی نی نازت رو برات نگهش میداره چون خودش خواسته که بیاد تو دلتصدای قلبشم میشنوی...بغلشم میگیری و .. و... التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات الـــــــــناز جونم ممنون محبتت/انشااله زودی دامن توهم سبز میشه
مامان ریحان
23 فروردین 93 18:26
باران جون ان شالله سه شنبه صدای قلب نی نی نانازتو می شنوی و بقیه مراحل رو هم بخوبی سپری می کنی تا اینکه ناز گلتبیاد بغلت وبشید عزیزم منو از دعای خیرت محروم نکن
بــــــــــــاران
پاسخ
انشاالله ممنون ریحان جونم الهی به حق مادری حضرت زهرا همین روزها مادر بشی
فاطمه ع
23 فروردین 93 19:45
سلام باران جونم اینکه دیگران چی درباره ما میگن اصلٱ مهم نیست فعلٱ فقط به خودت وهمسرت ونی نی جون برس ببخشیدعزیزم اما آدمه کوته فکر وبدبین زیاده ازشون دوری کن انشاا.. که سلامت باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام بله عزیزم درسته ولی گاهی مجبوری باهاشون باشی وحرفاشون رو بشنوی/دوستت دارم مرسی
فریبا
23 فروردین 93 23:05
عزیزم انشالله که با صدای زیبای قلب کوچولوش زندگیتون سرشار بشه عشق و امید توکلت بخدایی که بهت بخشیدهامیدوارم زودی خبرای خوشتو ببینم خانومی
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم فریبا دوست جونیم مرسی انشاالله/انشاالله زودی شماهم خبرای خوش بدی[%D
غزل
24 فروردین 93 9:22
سلام خااااااااااااااااااااانوم . سلام مامااااااااااااااااان . سلام ماماااااااااااااااااان خاااااااااااااااااانوم ... خوبی من اولین باره میام اینجا ... دوست فریبام ...ایشالا که به سلامتی به دنیا میاد ...
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم خیلی لطف کردی عززززززززززززیزم دوستای فریبا دوستای من هستن بازم بیاپیشم
نیلوفر جون
24 فروردین 93 11:44
عزیزم ایشال.. صدای زیبا شو که شنیدی برای همه دعا کن
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون نیلو جون چشم حتما
مامان پارساجونی
24 فروردین 93 12:48
واقعا چقدر نامهربون بوده شایدم حسودیش کرده به هر حال به حرفای اینطور آدما اهمیت نده گلم مواظب خودتو نی نی تو دلیت باش همونکه بهت داده خودشم نگهش میداره
بــــــــــــاران
پاسخ
مهم لطف خداست چشم عزیزم
مامان نی نی
24 فروردین 93 14:54
الهی عزیزم میدونم خیلی سخته همش ادم نگرانه مخصوصا اگه کسایی باشن که تو دلتو خالی کنن دیگه هیچی ولی اصلا توجه نکن اون کسی که داده خودشم حافظ و نگهدارشه پس بسپارش به خود خود خودش عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون عزیزم الهی به امیدخدا
گلشن
24 فروردین 93 23:17
سلام از اعماق وجودم بهت تبریک میگم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون
مامان باذوق
25 فروردین 93 16:58
ان شالله قلب نی نی نازنینت بتپه با تپیدنش کلی مامانی مهربون و نازنینش و خوشحاااااااااااااااااااااااااال کند
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی آمین
راضیه
25 فروردین 93 23:28
سلام باران جان ایشالله که همه چی به خیر و خوشی بگذره نگران نباش مواظب خودتم باش عزیزم استراحت کن تا ایشالله تو دلت خوب خوب محکم و قوی بشه به حرفای ناراحت کننده دیگران توجه نکن فقط و فقط خدا دوستت دارم عزیزم وقت کردی به وب منم سر بزن
بــــــــــــاران
پاسخ
پناه به خدا
گلشن
25 فروردین 93 23:44
اگه اجازه بدین میخواهم همیشه به وبتون سر بزنم من کاملا اتفاقی پیداتون کردم خیلی برام جالبه که اینقد بااحساسین خوش به حالتون من خیلی دوست دارم احساساتمو بنویسم اما نمی تونم.
بــــــــــــاران
پاسخ
اگر خانم هستید بله بیایید خوشحال می شوم از لطف شما
مامان الناز
26 فروردین 93 0:28
ايشالاه با شنيدن صداي قلب قطره بارونت دلت بيشتر اروم بگيره به حرف ادماي بي ارزش هم اهميت نده خودش داده خودشم واست حفظش ميكنه بيا خصوصي
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون چشم
مامان
9 اردیبهشت 93 10:38
باران جان خیلی دوست داشتم این پستت که لطف خدا در کاسه نیازم بارید را بخوانم اگر دوست داشتی ممنون میشم برام بزاری
بــــــــــــاران
پاسخ
رمزش( باران )برو بخون