امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

یک شب پرازکابوس

1393/1/26 10:34
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رویای بارانی من...

دیروز با فشار پایین وضعفی که وجودمو گرفت زودتر رفتم خونه

کمی خوراکی خریدم وراه رفتم تا اینکه رسیدم خونه وبا دیدن یک یا دوقطره ی لعنتی قهوه ای دنیا

روی سرم خراب شد آن لکه چند بار دیگه تکرار شد و من تمام شب رو گریه کردم

گفتم خدایا چرا دادی وهنوز دوهفته نیست که خوشحالم و الان ازم میگیریش

هادی آرومم کرد و قرار شد فردا بریم سونوگرافی

اما به چشمای من مگه خواب می اومد

از پنجره که بیرونو نگاه کردم بارون تندی می اومد انگار میخواست قطرمو ازم بگیره

7 صبح بیدار شدیم هیچ چیز نخوردیم ورفتیم

10 دقیقه به 8 بود که رسیدیم ودفترچه رو گذاشتیم نوبت و نفر دوم بودیم که 8 و 10 دقیقه رفتیم

داخل/

دکتر تا دید گفت خیلی زود اومدی هنوز چیزی شکل نگرفته به اون صورت که...

گفتم دیروز کمردرد وبعدش لکه بینی داشتم

گفت اونو به دکترت بگو که دارو بده

دوهفته دیگه بیــــــا

چه کنم خدایا

جز اینکه بسپارمش دست خودت

غروب با هادی بازم میریم دکتر...

راضی ام به رضای خود خـدا

پسندها (1)

نظرات (16)

اسماء♥مامانِ فسقل♥
26 فروردین 93 10:42
عزیزم انشاالله که چیزی نیست نگران نباش شما پنج روز زودترازمن توجه نی نی تون شدین؟ افتخار اشنایی میدین؟ من با اجازتون لینکتون میکنم؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خانمی مبارکت باشه بله من 15 فهمیدم و الان 5 ونیم هفتشه/دوهفته دیگه قلبش شکل میگیره/الهی بارداری خوبی باهم داشته باشیم/بله بفرمایید لینک عزیزم
مامان یکتا و تینا
26 فروردین 93 10:51
عزیزم غصه نخور انشالله چیز مهمی نیست
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام مرسی بهم سرزدی خداکنه
مثل هیچکس
26 فروردین 93 10:55
نگران نباش عزیزم زیاد مهم نیست منم همین مشکل رو داشتم رفتم دکتر خیلی زود رفع شد .به خدا توکل کن اینهمه به خودت استرس نده .
بــــــــــــاران
پاسخ
واقعا؟خداکنه منکه دیشب تا الان مردم
فریبا
26 فروردین 93 11:21
سلام باران جونم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناراحت نباش مهم نیست این لک باید استراحت داشته باشیییییییییییییییییییییی انشالا ه خیرهههههههههههههههههه به خودت استرس نده و به خدا توکل کننننننننننننننننننننننننننننننننن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فریبااااااااااااا داغونم نمیتونم آروم باشم برام دعاکن
مامان ریحان
26 فروردین 93 11:31
نگران نباش باران عزیز ان شالله که چیزی نیست و غروب هم میری دکتر و خیالت راحت میشه که مشکلی نبوده
بــــــــــــاران
پاسخ
تا دوهفته دیگه تا صدای قلبشو نشنوم قلبم نا آروووووووووومه
گلشن
26 فروردین 93 12:26
سلام عزیزم اصلا نگران نباش توکلت به خدا باشه منم باردار که بودم همین مشکلو خیلی شدیدتر داشتم اما الان پسره جیگرطلام هفت ماهشه الانم رو پام خوابیده به لطف خدا همه چی درست ميشه اصلا نگران نباش نی نی کوچولوتم نگران نکن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام اییییییییی جونم خدا حفظش کنه ممنون عزیزم
مامان پارساجونی
26 فروردین 93 12:54
سلام عزیزدلم اصلا نگران نباش دیشب من خیلی خوشحال رفتم حرمو خیلی از آقامون تشکر کردمو نی نیتو سپردم بخودش استرس برات اصلا خوب نیست چیزی نخوردنم دردی دوا نمیکنه فقط ضعیفترت میکنه خیالت راحت باشه عزیزم هیچ مشکلی نیستو بنظرم طبیعیه یکم لک بینی اولاش،بری دکتر حتما کمکت میکنه تا مشکلت حل شه البته بنظر من مشکلی نیستو حل شدنیه مواظب خودت باش و غصه نخور
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام فاطمه جون خودم چقدر آقارو صدازدم حالا خیالم کمی راحتترشده ولی دچار بی اشتهایی شدم که کم کم میخورم ولی سعی میکنم بخورم ممنون گلم بازم محتاج دعام دلم میخواد این حاملگی رو تا آخرش طی کنم و ظرفیت شکست رو ندارم دلم میخواد بفهمم چطور یه موجود تو وجودت تکون میخوره برام دعا کن همه رو طی کنم به سلامتی بچه ی 13 میلیمتریم
الناز
26 فروردین 93 13:01
باران جونم توکلت به خدا باشه ابجی جووووووون خدا بزرگه نمیذاره دلت بشکنه مطمئن باش اگه لایق باشم دعات میکنم ابجی جونم بد به دلت راه نده عزیزم خوشبین باشخداخیلییییییییییییی بزرگه ابجی
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام الناز جون خیلی گلی مرسی عزیزم
نیلوفر جون
26 فروردین 93 13:53
عزیزم نگران نباش چیز خاصی نیست معمولا همه اول بارداری لکه بینی دارن چون خون تو رحم ممکنه جامونده باشه تو اینترت سرچ کنی خودت میبنی گاهی به خاطر اینکه بچه هنوز سفت نشد شما هم یک کار سنگین انجام دادین مثل پیاده روی که ماهای اول ممنون یا چیز سنگین برداشتن بری دکتر بهت شیاف میده که جای بچه سفت بشه و دهانه رحم باز نشه نگران نباش فقط مواظب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
آره شب قبلش خیلی تو خونه ور رفتم سرکارم زیاد سرپا وایسادم واینا منو ترسوند ولی امروز با این حرفها خیالم راحت شد ممنون گلم
fariba
26 فروردین 93 14:57
سلام بارانم.خانومی نگران نباش.توروخدا گریه نکن اصلا استرس و اضطراب زیادی برات خوب نیست ان شاء الله میمونه همه این لک بینی رو دارن کمردردتم از علایم بارداریه توکلت بخدایی که بخشیده.قابل باشم دعات میکنم بازم میگم اصلا استرس به دلت راه نده
بــــــــــــاران
پاسخ
فریبا جونم فدات شم مرسی تو خیلی گلی/پناه به خدا
راضیه
26 فروردین 93 17:36
سلام بارانم وقتی خبر بارداریتو خوندم یه دنیا برات خوشحال شدمو از ته دلم برای دوتاتون سلامتی خواستمان شاءالله 9 ماهو به شیرینی و شادی تجربه کنی گلم ان شاءالله که چیز خاصی نیستو خدای مهربون هوای هردوتاتونو داره
بــــــــــــاران
پاسخ
امیدم به خداست
پرتو
26 فروردین 93 18:29
عزیز دلم نگران نباش استرس سمه و اصلا خوب نیست برات ، لکه بینی و خیلیا دارن و اصلا چیز مهمی نیست ، توکل بر خدا انشاالله که چیزی نیست و خدا خودش حافظ این فرشته هستش ، مواظب خودت باش گلم منم برات دعا میکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
امیدم به خداست
راضیه
26 فروردین 93 18:40
سلام عزیزم هیچ نگران نباش برا خیلی از خانم های باردار اولش این اتفاق پیش میاد ولی ایشالله مشکل خاصی نیست و بر طرف میشه ما رو از خودت بی خبر نذار
سحر
26 فروردین 93 23:08
بارانم عزیزم چی می بینم چی می خونم خیلی خوشحالم خیلی اصلا نمی دونم چی بگم چطوری بگم که چقد خوشحالم باراااااااااااااااااااااااااااااااااان خیلی خوشحالم خیلی منو ببخش که نبودم مدتی
بــــــــــــاران
پاسخ
سحرجونم الهی قسمت دامن خودت ولی نه بااسترس
محبوبه مامان ترنم
27 فروردین 93 8:47
نگران نباش باران جان. الهی که مشکلی نباشه. این لکه بینی ها اوایل بارداری معمولا هست.
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون خداکنه
غزاله
6 اردیبهشت 93 12:30
عزیزم زودی بیا ی خبری از فرشته درونت بده.ایشالا که حالتون خوبه.