امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

مــــــــــــــــــادری...

1393/1/31 11:03
300 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

سلام عزیزم سلام قطره ی بهشتی من این اولین باره اولین روز مادریه که منم حس میکنم

مادر شدنو با تمام نگرانیاش با تمام حس هاش واین فقط کوچولوی بهشتی من فقط و فقط

٦ ونیم هفتس که وجود فیزیکی و واقعی داره عشقم...

با تمام وجودم آماده ی رنج های مادری هستم تو فقط باش

از ته دلم منتظر اذیت کردناتم گل من

از اعماق وجودم میخوام باشی و همه ی دردات مال من باشه

تو فقط خوب باشی تو فقط بخندی همه غصه هات مال من باشه

از وجودم هرچی میخوای بردار وتو فقط بزرگ شو

برای شنیدن تپش قلبت لحظه شماری میکنم عزیزم

تو فقط باش وبمون  نازنینم ...

ازت ممنونم قطره ی بهشتی ام که اومدی تو وجودم

با وجود نهیفت از خدا بخواه دل همه ی دوستانم شاد بشه

و فرشته های خدا زودی بیان تو دلاشون و دل مهربونشون سبزبشه

خدارو به همین روز عزیز قسم میدم به پهلوی شکسته ی حضرت زهرا هیچ امیدی رو نا امید نکنه

به منم رحم کنه وپهلومو نشکنه و دل همه ی منتظرا رو شادکنه دل زن داداشم دل دختر خالم

دل دختر داییم که دلشون پرواز میکنه واسه بچه و من هنوز بهشون نگفتم باردارم ولی هرلحظه

دعامیکنم خدا زودی دلشون رو شاد کنه

مادری واقعا به بارداری نیست خیلی ها تو انتظار از مادر هم فراترن روز همه ی زنها روز مادره

الهی فریبای گلم زودی دل بی طاقتش شاد بشه و همه ی اونایی که دارن به هر دری میزنن

تا عشقاشون رو بابا کنن

عزیزکم بارانکم به آقای مهربونیها به خدا سپردمت تا برام نگهت دارن

از اینکه امروز تو این غربت دلمو گرفتی ممنون تو وخالقتم

امیدوارم نفسم تا عمر دارم این روز رو مادرت باشم

شکــــــــــــــــــــــــرخدا

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پسندها (1)

نظرات (17)

مامان آینده
31 فروردین 93 11:09
زنان قبل از مادر شدن " پَری " و بعد از مادر شدن تبدیل به " فرشته " ای زیبا می شوند... فرشته ی زیبای خدا روزت مبارک چه کیفی داره مادر شدن...دعامون کن گلم خوشبخت باشی همیشه
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی فدات شم مامان آینده ی نزدیک ممنون الهی زودی زودی قسمت دل خودتروز خودتم مبارک
فریبا
31 فروردین 93 12:18
سلام باران جونم روزت باز هم مبارک به خدا از روزی که فهمیدم مادر شدی ته دلم ی خوشحالی هست که نمیدونم چطوری برات وصف کنم الهی تا همیشه برات بمونه پا به پاش و همراهش باشی الهی هر رزوت خوشی باشه و شاد باشی خوشحالم برات دوستم که مادری رو چشیدی ممنونم به خاطر دعای خیرت چی بگم بی قرارم آروم نیستم دست خودم نیست ممنونم به خاطر همه چیز از اینکه دارمت و هستی کننارم خوشحالم از اینکه گوشه ای از افکارم شدی شادم دوست دارم همیشه دعات میکنم به حق همین امام زاده روزبروی خونه ام الهی تا همیهش دلت شاد باشه و نی نی ات برات بمونه دوست دارم دوستم
بــــــــــــاران
پاسخ
عشقم فدای دل بی طاقت مهربونت زودی خود خدا سورپریزت میکنه و دلت شاد میشه منم شکر خدا میکنم بخاطر داشتنت عزیزم بله گلم تو خواهر گلمی خوشحالیت برام ثابت شدست و من به زودی جبران میکنم تمام لطفت رو و تو هم زودی مسافرتو تو دلت حس میکنی خیلی سخته خودت شاهدی منم این راه رو طی کردم ودرکت میکنم ولی پایانش شیرینه امیدت به خدا عزیزم
مامان شازده پاشا
31 فروردین 93 12:33
مادرزیباترین گل خلقته . اولین روزمادرت مبارک ماماااااااااااااان کوچولو.انشالاسال دیگه باران باپدرش برات گلللللللللل میخرن وروزت روتبریگ میگن
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززیزم روز خودتم مبارک مرسیییییییییییییییی خدا خانواده گرمتو شادتر کنه
فریبا
31 فروردین 93 13:07
سلام بارونم.خانومی روزت خیلی خیلی مبارک.امسالت با روز مادر سالای قبل خیلی متفاوته.خداروشکر عزیزم دیگه نگران نباش ان شاء الله قراره برای همیشه پیشت باشه مراقب خودتو و کنجدت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم الهی فرشته ی خودت گلم روز خودتم مبارک/ممنونم انشاالله
سعيده مامان محمدمهدي
31 فروردین 93 16:01
وقتی خدا تن آفرید از برگ گل زن آفرید احساس عاشق بودنو به خاطر زن آفرید روززن و روز مادر مبارك
بــــــــــــاران
پاسخ
سعیده جون روز خودتم مبارکککککککککک
فاطمه ع
31 فروردین 93 17:39
باران جونم ممنون بابت همه ی دعاهای قشنگت چقد خوب درد دله ما،مامانای منتظر رو گفتی همونجاکه دلمون میخاد "عشقمونو بابا کنیم" انشاا.. نی نیت سلامت باشه گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم اگر پست های خیلی قبلمو بخونی میبینی منم یه مامان منتظر بودم پس میفهمم انتظار چه رنگیه وچه طعمیه الهی پایان همتون به شیرینی مادر شدن ختم بشه و سرآغاز زندگیتون با مادر شدن آغاز بشه خدا راحمینه وبه همه ی ما حتما رحم میکنه به نظرم خیلی بیتابی میکنی فاطمه جون یکم صبور باش به خدا توکل کن وبرای مشکل ومانعی که باعثش شده هزار راه رو برو انشاالله جواب میگیری شک نکن
الناز
31 فروردین 93 20:44
خدا فرشته کوچولوی نازتو برات نگه داره باران جون به حق فاطمه ی زهرا انشالله یه نینی میاری مث ماه خدا حفظش کنه از االن تا 200سال دیگه..
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی فدات شم مرسی گلم الهی نی نی خشگل و کوپولوی تو هم زودی بپره تو دلت
مامان پارساجونی
31 فروردین 93 23:50
__ (¯ `•?.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.?.•´¯) (¯ `•??.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.?.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K?.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.?.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.?.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶-------- عزیزم اولین سال مادر شدنت بهت تبریک میگم مهربونم روزت مبارک
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززززززززیزم ممنون بر شمابانوی مهربونم هم مبارک
گلی
1 اردیبهشت 93 0:28
سلام خانمی بهت تبریک میگم امیدوارم سال دیگه نی نی عزیزت روز مادر رو بهت تبریک بگه واسم دعا کن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام ممنون عزیزم انشاالله سال دیگه تو هم مامان شدی امیدت به خدا
گلی
1 اردیبهشت 93 0:36
شرمنده خانمی می تونم رمزت رو داشته باشم مرسی
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام حتماعزیزم فرستادم برات
مژگان
1 اردیبهشت 93 11:17
عزیزم اول از همه بهت تبریک میگم بارداریت رو . من خیلی وقت پیش اومده بودم به وبت سر زدم بودم. هنوز فرشته ی آسمونی تو دلت نیومده بود. امروز خیلی خوشحال شده از اینکه دیدم دلت شاد شده. می تونم خواهش کنم رمز پستهای رمزدارت ره به من هم بدی. خیلی مشتاقم اون پستها رو ببینم. ممنون میشم
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم ممنون چشم آدرس وبت رو بزار رمزارو میفرستم برات
توت فرنگی (مامان علیرضا)
1 اردیبهشت 93 18:53
سلام عزیزدلم خوبی ؟روز زن و روز مادر مبارک ای جانم قربون جوجمون بشم . بی صبرانه منتظرم به دنیا بیاد روی ماهشو ببینم . خیلی دوست دارم مواظب خودت و نی نی مون باش
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام خانمی روز خودتم مبارکــــــــــــــ مرسی عزیزم خدانکنه من فدای علیرضای نازت/انشااللهههههههههه
پرتو
2 اردیبهشت 93 16:21
سلام عزیزم خوبی . با تاخیر روزت مبارک انشاالله کل بارداری و به خوبی بگذرونی و فرشتت و بغل بگیری آمین
بــــــــــــاران
پاسخ
روز شماهم مبارک فدات شم ممنون لطفتم عزیزم
نیلوفر جون
2 اردیبهشت 93 18:24
روزت مبارک خیلی مواظب قطره بهشتیت باش خیلی مواظب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون همچنین گلم
راضیه
3 اردیبهشت 93 0:53
سلام قشنگم روزت مبارک ان شاءالله نی نی سالمو سلامت میاد و دل همه شاد میشه به نیت نی نیت و خودت شمع روشن کردم تا ان شاءالله 9 ماهو به شادی و شیرینی بگذرونی بارانم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم روز خودتم مبارک واااااااااااااای تو به من لطف داری من امیدم به لطف خداودعاهای شماست
نیلوفر
3 اردیبهشت 93 11:45
امسال بهترین عیدی رو گرفتی. خدا برات نگهش داره. خیلییییییییییییی مواظب خودت و این فرشته کوچولوی در حال رشد باش
مامان هانا
10 اردیبهشت 93 0:34
سلام باران خانوم روز زن مبارک خیلی خیلی خوش حال شدم انشالله همیشه با نینیت خوش حال و خوب در کنار هم باشین دوستتون دارم