امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

شکر خدا از سه ماه اول به سلامت گذشتیم

1393/3/10 10:24
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آلوچه ی مامان سلام خوشگلم که عکس خوشگل نیم رخت شده اولین عکسی که

تو موبایلمه وبادیدنش هز میکنم و کلی بوس بارونت میکنم فدای نوک دماغت که کوچولوئه وخداکنه

به بابایی کشیده باشه خخخخخخخخخخ.زبانکده محصل

نازدونم امروز رو باید جشن بگیریییییییییییییییییییییییییم تو عشقم وارد ماه

یعنی سه ماهه دوم شدی امشب اول شعبانه تولد امام حسین هم هست و من تمام اینارو

به فال نیک میگیرم وتوروبازم به دستای مقدس این امام بزرگ میسپارم.

مامانی ورودت به سه ماهه دوم مبارک دلم لک میزنه واسه دیدن سه ماهگی بعدتولدت سه سالگیت وسی سالگیت خدایا شکرتتتتتتتتتتتتتتتتت برای این همه حس قشنگ الهی قسمت همه ی منتظرا کن تمام این دقایقو

فردا جواب آزمایشمون حاضرمیشه و هفته بعد میریم پیش خانم دکتر لک الهی بگردم بازم میتونم

 

صدای قلب زندگیمو بشنوممممممممممممممم از همه التماس دعا دارم.


پسندها (10)

نظرات (16)

آرزو مامان محمد
10 خرداد 93 11:40
خداروشکر عزیزم خوشحالم برای خوشحالیت
یه رهگذر = مژگان
10 خرداد 93 12:13
سلام باران جان. من تو وبلاگ سه قلوهای نازنین با وب شما آشنا شدم. البته چندین پست هست که مهان وب شما شدم و تقریبا هر روز به اینجا سر می زنم. ان شاءالله این روزها و حس های زیبا با به دنیا اومدن گل زندگیتون صدچندان بشه. خوشحالم از خوشحالیت
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنونم عزیزم که سرزدی ولی خداکنه فقط یه رهگذر نمونی و بازم بیای پیشم مژگان جووون
مامان
10 خرداد 93 12:13
عزیزم به به امروزم برو سنگک بخر و دوباره با پنیر بخور که بله کلی مزه میده
مامان
10 خرداد 93 14:40
شعبان و شد و پیک عشق از راه آمد عطر نفس بقية الله آمد با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسين يك ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد حلول ماه شعبان و فرخنده ایام اعیاد شعبانیه مبارک.دوستم برای سلامتی و ظهر امام زمان 14 تا صلوات بفرست
الــنـــازجوون
10 خرداد 93 15:12
سلام باران جوووونم خداروشکر ...خوشحالم از اینهمه دلگرمی و خوشحالی تو دوست و ابجی گلم.....انشالله نی نی نازت صحیح و سالم میپره بغل مامان و بابایی....دوست دارم...التماس دعا
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزمممممممممممممم حتما"
مامان
11 خرداد 93 8:13
سلام عزیزم صبحت بخیر خوبی خانومی؟چه خبرها؟
بــــــــــــاران
پاسخ
سللللللللللللللام صبح شماهم بخیرسلامتییییییییی
مامان مینا منتظر
11 خرداد 93 11:07
سلام عزیززززززززززززززم خوبی چه خبرا منو بببخش که دیر به دیر می یام پیشت واقعاً گرفتارم عزیززززززززم درگیر کارو و دندونپزشکیم اونم شدید دوستم خدا رو شکر عزیزززززززززززم لنشااله که صحیح و سالم بیاد تو بغلت
بــــــــــــاران
پاسخ
سلااااااااااام عزیزم فدات خوبم انشاالله سرت بیاد این حالت تهوع های من اشکال نداره ماهم همیشه به یادتیم انشاالله دندوناتم به خوبی کاراش تموم میشه ومامان مینا میشی
یه رهگذر = مژگان
11 خرداد 93 12:05
سلام عزیزم. خیالت راحت باشه من به صورت یه رهگذر اومدم اینجا ولی اینقدر جذب بیان زیبای احساساتت شدم که شدم یه مهمون دائمی خدا رو چی دیدی شاید در آینده منم برای نی نی آینده مثل تو و همه ی مامان های گل اینجا یه دفتر خاطرات مجازی بسازم. ان شاءالله... همیشه شاد و سربلند و سلامت باشی دوست خوب مجازی من
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم تو به من افتخار دادی بله چراکه نه انشاالله نی نی شما هم زود بیاد تا یه وب خشگل واسش بسازی هرچند ما هنوز مامان نبودیم این وبرو ساختیم خیلی ها اینطورن/
مــــامــــانی بـــــاذوق
11 خرداد 93 12:34
خدا رو شکر .. ان شالله نی نی نازززززززززززززززززت صحیح سالم بیاد توی بغلت.. خصوصی رو چک کن
ترنم
11 خرداد 93 14:32
خداروشکر لحظات نابی رو داری میگذرونیقدرشو بدون وبرای ماهم دعا کن الان به خدا خیلی نزدیکی دعا کن خدا به هرکی نداره بده ...به هر کی داده ببخشه و در تربیتش کمک کنه و عاقبت هممون بخیر شه
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم لطف داری حتما وهرلحظه دعا میکنم نازنین حتما به زودی دل شما هم شاد میشه توکل به خدا
فریبا
11 خرداد 93 17:33
4 ماهگیتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارککککککککککککککک عزیز خالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بــــــــــــاران
پاسخ
ملسی خاله فلیبا
یه رهگذر = مژگان
12 خرداد 93 8:34
ممنون عزیزم. البته برای نی نی دار شدن من هنوز زوده. نه از لحاظ سنی! از این لحاظ که من و همسرم هنوز عروسی نکردیم! در واقع در دوران شیرین عقد به سر می بریم. ان شاءالله به وقتش شاید منم برای فرزند دلبندم یه وب بسازم. ان شاءالله تا اون موقع نی نی شما دو سه ساله ش میشه. سلامت باشید و پاینده
بــــــــــــاران
پاسخ
عههههههههههههه عزیزم الهی خوشبخت بشیدانشااللههههههههههههه
سعيده
12 خرداد 93 9:21
خداروشكرعزيزم انشالله باقي راهم بسلامتي و خوشي بگذره برات باران زلالم
سعيده
12 خرداد 93 9:22
راستي باران جونم بادوستان داريم ختم حديث كسا ميگيريم گفتم به تو هم خبربدم اگه دوست داشتي بهم خبربده
بــــــــــــاران
پاسخ
بله حتمااااااااااااا
سعيده
12 خرداد 93 13:04
پس اسمتو تو ليست نوشتم زمان شروع ختم و بهت خبر ميدم راستي خصوصيت و چك كن عزيزم
مامان النازي
14 خرداد 93 1:45
خدارو شكر محتاجيم به دعا مراقب خودت باش گلم