امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

آرام دل...

1393/3/21 9:54
600 بازدید
اشتراک گذاری

سکوی دلم مدتیست جایگاه پادشاهی خوش نشین است پادشاهی

پر از تاروپود خورشید پراز رگهایی که به اراده یک خدا پمپاژ عشق اند

تلالو این حضور لبخند صبحگاهی مادریست که تنش را میبوسد

هرگاه خودش را میچلاند و بعد میبیند که نه خواب نیست

هست هست درتمام تنم درذره ذره خانه ام در فراسوی غم های کپک زده

و خوشی های خنده آورم

دیروز تمرین غذا دادن به کودکی را میکردم که تمام مرا تسخیر خودکرده

گاه میترسم مبادا دیوانه شوم و تو از من رها شوی

دیروز یک قاشق عصرانه را با احتیاط فوت میکردم وبعد دردهان خودم

نه در دهان کوچک ونهیف تو میگذاشتم و کیف میکردم از به به گفتنت

آرام دل روز با تو تمام میشود وشب به هواداری تو همه چیز به نفع

دل کوچکت طی میشود انگار فقط تو مینوشی فقط تو میخوری

نه انگار دیگر منی نیست هرچه هست تویی آرام دل...

وخوابها همه تعبیرش تویی همین دیشب خواب سونوی تورا میدیدم

همین دیشب شکم بزرگم را که حامل تو بود درخواب دیدم

وصبح که از 8 صبح به 8 و10 دقیقه به احترام لالاکردن بیشتر توتغییرکرده

به شوق اینکه تو درمنی وهیچ چیز خواب نبوده آب می پاشم

توی صورتم و باز جمله ی تکراری :مامانی،عشقم سلام ببخش که

نمیزارم بیشتر بخوابی ومجبوری با مامان بیای سرکار...

عزیزم بهونه ی قشنگ بهارم تا انتهای پاییز با خون ودلم درکنارهمیم

و فقط مال همیم

وفادارم نازنین آذرماهی ام دستت را محکم به دل مامان بگیر ورها نکن

تورا به اندازه تمام کسانی که دوستت ندارند دوست دارم.

پسندها (11)

نظرات (18)

راضیه
21 خرداد 93 10:17
باران امروز از هم از نوشته های سرشار ولبریز شده از احساساتت زیبا وساده و اینکه راحت راحت به دلم میشنه لذت بردم من متولد آذر هستم پس خوشحالم که این فرشته مهربون هم مثل من تو آذر ماه به دنیا میاد
بــــــــــــاران
پاسخ
تو به من لطف داری عزیزم خوشبختم چون خود منم آدر ماهی هستم
مامان دومین فرشته
21 خرداد 93 10:23
ایول چه متن پر احساسی ایشالا این نی نی پاییزیمون به سلامت به دنیا بیاد ودل مامان مهربونش شاد شاد بشه
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم الهی نی نی شما هم به سلامت بیاد
یه رهگذر = مژگان
21 خرداد 93 10:31
نوشته هات خیلی به دل مینشینه. گمان میکنم رشته تحصیلیت ادبیات باشه. به هر حال باز هم تبریک میگم اول به خودت دوم به همسرت و سوم به آذرماهی کوچولوت! راستی میدونستی متولدین اذر خیلی شیطونن!؟ از همین الان خودتو برای یه نی نی شیطون بلا که از دیوار صاف بالا میره اماده کن. خدا پشت و پناه هر سه شما باشه
بــــــــــــاران
پاسخ
نه من گمان میکنم شما خیلی به من لطف دارید/رشته من روان شناسیه/فدات گلم/آره میدونم چون خودمم یه آذر ماهی هستم واییییییییییییی خدانکنه زیادی شیطون باشه
یه رهگذر = مژگان
21 خرداد 93 12:43
جا داره از همین تریبون برای آقای پدر صبر فراروان بابت دو آذر ماهی شیطون تو خونه داشته باشیم!!! شوخی کردم. متولدین آذرماه خیلی پر انرژی و سر زنده هستن و البته باز هم میگم کمی هم شیطون چقدر خوب که نی نی آذر ماهی شما یه مامان روانشناس داره. مطمئنم تو تربیت فرزندت کاملا موفق میشی. شاد باشی عزیزم.
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات گلم آره خرابکاریهای چند وقت پیشمو نخوندی؟سوزوندن تی وی و بعدشم به آتیش کشیدن دستشویی
مامان
21 خرداد 93 13:10
آخه اونقدر زیبا نوشته بودی که گفتم با دقت بخونی .ولی قلمت بسیار زیباست
مهسا خانوم
21 خرداد 93 13:38
خیلی پست قشنگی بود
یه رهگذر = مژگان
21 خرداد 93 13:46
چرا خوندم دست گلاتون رو! به خاطر همین میگم آذر ماهی ها شیطونن دیگه خدا به داد بابای نی نی ت برسه با دوتا آذر ماهی شیطون بلا! سلامت باشی عزیزم. مراقب خودت و جگرگوشه ت باش
الــنـــازجوون
21 خرداد 93 15:19
زیبا مثل همیشه باران جونم خداروشکر دوست گلم انشالله فرشته ی آذرماهیت صحیح و سالم میاد بغل مامانیش و کلی خوش به حالت میشه عزیزم مواظب خودت باش...ضمنان دلم برات تنگ شده میبوسمت
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم انشاالله فرشته توهم زودی میاد تو دلت وخوش به حال هممون میشه/منم دلم تنگیدهههههههههههه میبوسمت
فریبا
21 خرداد 93 17:40
دوستون دارم آذر ماهی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هم خودتو هم نی نی اتوووووووووووووووووووووو
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزززززززززززززززم
فاطمه ع
21 خرداد 93 17:53
خدارو شکر که آذر ماهی میشه خودمم آذر ماهی هستم و خیلی پر انرژی و خندون بنظرم آذر ماهیی ها خیلی دله بزرگ و مهربونی دارن" تعریف از خود نباشه"
بــــــــــــاران
پاسخ
درستهههههههههههههه
مامان
22 خرداد 93 10:29
شعبان شد و پيک عشق از راه آمد عطر نفس بقيه الله آمد با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسين يک ماه و سه خورشيد در اين ماه آمد عید مبارک عزیزم
فریبا
23 خرداد 93 0:54
عیدت مبارک خانومی. متنتم عااااااااااااااااااااالی بود دوستتون دارم آدرماهی های عزیز
niloofar
23 خرداد 93 11:22
خیلیییییییییی قشنگ نوشتی باران جون خیلیییییییییییی. اصلا دلم پروونه ای شد رفت. عاشقانه هات مستدام عزیزم
بــــــــــــاران
پاسخ
اختیار داری عزیزم هرچقدرم خوب بنویسم به پای قلم پر عاطفه تو نمیرسه که
مهسا خانوم
23 خرداد 93 21:54
___♥♥♥سلام دوســـت عزيز __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم بیااااااااااااا
مهسا خانوم
24 خرداد 93 10:38
سلام.ایم ادرس دومین وبلاگمه.مذهبیه الان دو تا وب دارم که هر دو فعاله.شما رو لینک کردم.لطفا لینکم کنین. ویک سری بزنین
مهسا خانوم
24 خرداد 93 10:40
راستی یادم رفت.با اسم چادرم عشقم حجابم لینکم کنین
مــــامــــانی بـــــاذوق
24 خرداد 93 12:41
خصوصی مهربون من...
مــــامــــانی بـــــاذوق
25 خرداد 93 11:14
ممنونم باران جونم دیگه نگران نیسستم دوستت دارم عزیزکم