امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

ورود به هفته یــــــــــــــــــــازدهم

1393/2/29 9:21
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

الحمدالله رب العالمیییییییییییییییییییییییین خدایا هزاران مرتبه شکرت که جیگر گوشم

تو وجودمه وداره رشد میکنه /مامانی تو طرف چپ شکمم هستی و داری کم کم خودنمایی میکنی

گاهی حس میکنم به اندازه یه پرتقال سمت چپم هست که پر آبه و گاهی غل غل میکنه

نمیتونم چطور توصیف کنم مامانی هنوز زیاد باهات حرف نمیزنم ولی کلی واست دعا میخونم

و صلوات میفرستم هروقت حرم امام هشتمو تو تی وی نشون میده هروقت صدای اذان یا قرآن به گوشم میرسه دستمو روی تو میزارم تا متوجه بشی عسل من هستی من.

قراره باز دکتر عوض کنم هنوز آزمایش دو هفته پیشو وقت نکردم برم باید تا قبل پنجشنبه برم

و برای تشکیل پرونده برم پیش دکتر پروانه لک که دکتر فوق العاده ایه و تازه برگشته و قبلا

هم دوسال پیش پیشش میرفتم که برای ادامه درمانم رفت ولی الان اومده که بمونه

دکتر مومنی هست و دوست دارم به دست اون متولد بشی انشاالله خیلی ها از زایمان طبیعی

ترسوندنم و میخوام از حالا به فکر سزارین باشم البته اول به سلامت تو فکر میکنم درد کشیدن

که در قبال داشتن یه فرشته ی مهربون یه هدیه ی الهی که چیزی نیست.

عسل مامان شما الان دارای این خصوصیات هستی...فدای تو وجز به جز تغییراتت مامانی

تصدقت برم وفادار مامان دستت رو ول نکنی از دل مامانی تو بند دلمی الهی هیچوقت

پاره نشه این بند دلم.

عاشقتمممممممممممم

وضعیت جنین در هفته یـــــــــــــــــــازدهم :

ـ سر تقریبا نصف سایز بدن است.
ـ پلکها بسته هستند و تا 24 هفته بسته می مانند.
ـ ارگانهای جنسی خارجی در حال رشد نمو هستند.
ـ فولیکول موی پوستی تشکیل می شوند.
ـ گوشها تقریبا بطور غیر طبیعی در دو طرف سر پایین هستند.
ـ دندانها شروع به تشکیل شدن می شوند.

کودک شما اکنون به اندازه یک انجیر است و بدن او کاملا شکل گرفته است؛ حدود 4.1 سانتی متر طول و حدود هشت گرم وزن دارد. پوست او هنوز شفاف است و به همین خاطر می توان اکثر رگهای خونی او را به وضوح دید. بعضی از استخوانهای او در حال تشکیل شدن بوده و ریشه دندانهای کوچک او به تدریج در زیر لثه اش ظاهر می شوند. انگشتان دست و پای او کاملا از یکدیگر جدا شده اند و او به زودی قادر خواهد بود که مچش را باز و بسته کند. او لگدهای آرامی می زند و کش و قوس می آید؛ حرکات ریز او به قدری نرم و روان است که بیشتر شبیه به رقص در آب می ماند. با رشد بدن او، این حرکتها نیز بیشتر شده و رشد یافته تر و کاربردی تر خواهند شد. با رشد پرده دیافراگم، کوچولوی شما ممکن است سکسکه هم بکند. از آنجا که او هنوز خیلی کوچک است، تنها بین هفته های شانزدهم تا بیستم قادر خواهید بود برای اولین بار این حرکات او را احساس کنید.

عزززززززززززززززیزم پنجشنبه انشاالله دکتر که رفتیم فکر میکنم آز غربالگری و سونوگرافی ان تی رو هم برامون بنویسه که تو هفته 12 انجامش بدیم انشاالله شما صحیح وسلامتی وهیچ شبه ای

در کارنیست انشاالله شکل کاملتو تو ان تی میبینم نازکم /من برم دیگه مامانی ساعت کاریم تموم شد.

دوستت دارم وجودم اینو هیچوقت یادت نره.بوس

پسندها (4)

نظرات (8)

الــنـــازجوون
28 اردیبهشت 93 17:22
عــــــــــــزیزم خدا فرشته کوچولوتو صحیح و سالم بده تو بغلت ایشالا که این روزاهم سپری میشن و نی نی جون میاد شادباش گلم
بــــــــــــاران
پاسخ
الهی نصیب خودت النازیییییییییییی
مامان شازده پاشا
28 اردیبهشت 93 17:27
عزیزم خدااااااااا روشکرکه خوشحالی وطعم شیرین مادری رو هرلحظه میچشی ....انشالاکه روزگارت همیشه خوش باشه واین روزهای خوب نصیب همه عزیزای منتظرمونم بشه
بــــــــــــاران
پاسخ
ممنون بله شکر خدا/آآآآآآآآآآآآآآآآآمین خدا انشاالله به هر زنی که آرزو داره این طعمو بچشونه
فاطمه ع
28 اردیبهشت 93 19:24
سلام عزیزم خدارو صدهزار مرتبه شکرکه نی نی خوبه ببخش زیاد نمیتونم نظر بزارم اما هر روز میامو سلامتی دوسته عزیزمو با نی نی گلشو چک میکنم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدایییییییییییییی تو گلم مرسی
نیلوفر جون
28 اردیبهشت 93 20:27
مبارک عزیزم مواظب خودت باش
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات چشم شما هم همینطور
ترنم
29 اردیبهشت 93 9:20
سلام خانومی ان شاالله همیشه توو نی نی خوب و سالم باشین عزیزم از زایمان طبیعی نترس و توکل به خدا کن فکر نمیکنم زایمان طبیعی بیشتر از سزارین درد داشته باشه...فقط اون قبل زایمان درد داری ودر سزارین بعد زایمان درد داری ...درطبیعی بعد از زایمان با دیدن گلت تموم دردات از یادت میره و زود به روال عادی برمیگردی اما در سزارین تا مدتی اذیتی و درد داری وخونی که در عمل سزارین ازت میره خیلی بیشتر از طبیعی هست...درثانی به معنویتش فک کن و از دستش نده..اینکه از همه گناهات پاک میشی و میشی معصوم مثل کودک نازت و در اون حالت به نی نی گلت شیر بدی خیلی فرق میکنه... ببخش عزیزم نخواستم فضولی کنم فقط دوستانه چیزیایی که میدونستم گفتم. نمیدونم کتاب ریحانه بهشتی رو داری یانه اگه نداری حتما تهیه کن
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنون از راهنماییهات اما اونا که تجربه زایمان طبیعی داشتن چیز دیگه ای میگن که کلی باید درد بکشی تا بهت سر بزنن که ماما های دانشجو میان بچتو بیرون میکشن که روی تختی که هزارنفر زایمان کرده میخوابوننت و من از همه اینا وحشت دارم/بله کتاب ریحانه بهشتی رو خیلی وقته قبل بارداری تهیه کردم بازم ممنون از لطفت گلم
مامان نی نی
29 اردیبهشت 93 9:52
خدارو شکر بسلامتی گلم مراقب خودت باش ایشاله زودی این نه ماه تموم بشه نی نی نازتو بگیری بغلت
MaHnA
29 اردیبهشت 93 16:40
آپـــــــــــــــــــم
مامان جونی
30 اردیبهشت 93 13:56
ایشالله با سلامتی کامل بغل بگیریش عزیزم