امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

پوزش از تاخیــــــــــــــــــــر

1393/5/12 10:38
713 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم ببخشید پست قبلی فقط با نت گوشی تونستم نظراتونو تایید کنم

نت قطع بود و نمیتونستم آپ کنم ممنون جویای حالم شدید ما هرسه شکر خدا خوبیم

و بعد این مدت با شنیدن خبر بارداری یکی از مامان منتظرا کلی شاد شدیم

که فعلا علنی نکردن تایه پست قشنگ بزاریم براشون/

امیر عباسم وارد ماه ششم شد وبه لطف خدا خوبه و داره هرلحظه شمارو دعا میکنه

و التماس دعا از همتون داره/

وروجکم تو تعطیلات کرج رفت و کلی خوش گذشت و غذاهای مقوی مثل فسنجان و کوفته خورد

روز 7 مرداد جشن تولد رفت و اونجا هم کلی بهش خوش گذشت.

اولین خریدشم از خیابان بهار انجام دادیم یه کریرر و یه روروعک خیلی خشگل

انشااله لذت دیدنش نصیب همه منتظرا بشه ویه روز ی خیلی زود اونا هم برن خرید واسه نی نی هاشون.

برای منم دعا کنید امیر عباسمو صحیح و سلامت غرق خنده تو وسایلاش ببینم/

 

پسندها (6)

نظرات (13)

یه رهگذر = مژگان
12 مرداد 93 10:48
به به! سلاااااام خوشحالم که حالتون خوبه. مراقب خودتون باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات عزیزم توخوبی خوشی؟مرسی جویای حالمون بودی گلم
کافی نت یار
12 مرداد 93 11:08
با سلام دوست عزیز شما می توانید با مراجعه به سایتwww.cafenetyar.com (کافی نت یار) از جدید ترین و آخرین اخبار استخدامی و ثبت نامی با خبر شوید.همچنین شما می توانید با عضویت در پنل پیامک کافی نت یار www.cafenetyar.net هر پیامک را با ارزان ترین قیمت ممکن (هر پیامک به قیمت 83 ریال) در بین همه ی پنل های پیامک ارسال کنید. در ضمن با مراجعه به سایتwww.cafesharj.ir (کافه شارژ)خرید شارژ آسان،مطمئن و با صرفه را تجربه کنید. با قرار دادن وبسایت های ما در وبسایت ویا وبلاگ خود ما را در ارائه ی خدمات بهتر یاری نمایید. www.cafenetyar.com www.cafenetyar.nert www.cafesharj.ir
یه رهگذر = مژگان
12 مرداد 93 11:15
ممنون عزیزم. خدا رو شکر ما هم خوبیم. ان شاالله خدا بخواد در تدارک مراسم عروسی هستیم. دعا کنید همونطور که دلمون میخواد پیش بره دوران شیرین و البته پر استرسیه!
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززززززززیزم مبارکت باشه قدرشو بدون که تکرار نشدنیه الهی مثل رنگ لباس عروست زنگیتم سپید عشقتم پابرجا باشه و سال دیگه همین موقعه شکمت قلنبه
راضیه
12 مرداد 93 11:21
سلام باران جون دلم براتون تنگ شده بود عیدتون مبارک طاعات وعباداتتون قبول باشه خوشحال شدم پست جدید گذاشتی و از اون خوشحال تر که شما و امیر عباس حالتون خوبه لطفا عکس از وسایل امیر عباس بذارید دوستتون دارم
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیزم عید شما هم مبارک وطاعاتتون قبول ممنون خاله ی مهربون نمیدونم چرا از سال جدید نمیتونم عکس آپلود کنم چشم اگر موفق شدم یه روز کل سیسمونیشوو اتاقشو میزارم ببینید
مامان مرسانا
12 مرداد 93 12:31
سلااااااام عزیزم خوشحالم که خوبید واین مدت بهتون خوش گذشته . هر چی واسه امیر عباس خریدی مبارکش باشه ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه
بــــــــــــاران
پاسخ
سلاااااااااام گلم فدات ممنون عزیزم
یه رهگذر = مژگان
13 مرداد 93 11:46
شکمت قلمبه رو خوب اومدی! ولی آقای همسر فعلا با زود اومدن نی نی موافق نیستن! البته خودت که بهتر میدونی خانوما کاری رو که دلشون بخواد به سرانجام میرسونن! البته امیدوارم بابت دعای زیبات هم ممنون عزیزم. منم دعا میکنم زندگی شما روز به روز شیرین تر و دلنشین تر بشه که با ورود امیر عباس عزیز قطعا همینطور هم خواهد شد. ان شاالله
بــــــــــــاران
پاسخ
در اراده خانم ها شکی نیست/ممنون عزیزم انشااله
فریبا
13 مرداد 93 11:51
سلام گلممممممممممممم مبارکش باشههههههههههههههه وسایل خشگلش انشالاه 3 ماه دیگه هم به خوبی پیش میره خوشحالم که بهت خوش گذشتههههههههههههههههههههه مواظب خودتون باشیدددددد
مامان فرشته
13 مرداد 93 13:34
سلام خوبی خاله؟ من ی نظر دیگه هم دادم نمیدونم چرا تاییدش نکردی؟ ولی خوب ولش کنیم. ماه ششم مبااااااااااااااارررررررررررررررررک.فکرشو بکنین 3 ماه دیگه میاد بغلتون.خاله تا به دنیا اومد عکسشو بزارین.من خیلی دوس دارم ببینمش
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم هرچی پیام بیاد من تایید میکنم لابد سیو نشده/ممنون خاله
مهسا خانوم
13 مرداد 93 13:34
وای ببخشدید نظر قبلی ام با اسم مامان فرشته اومدونمیدونم چرا ولی منمااااااا
الــنـــازجوون
13 مرداد 93 16:05
بـــــــــــــــــــــــا ارن جونم سلامممممممممممم. عزیزم خوبی؟شکرخدا که بهتون خوش گذشته...نوش جون غذاهای خوشمزه...انشاله سه ماه باقیمانده هم خیلی راحت و به یه چشم بهم زدن میگذره....مبارکه خریدای خوشکلت عزیزم....برای سلامتی خودت و نی نی نازت و کل مامانای منتظرو نی نی های تودلشون دعامکینم....بوووس
بــــــــــــاران
پاسخ
سلام عزیز دلم به خوبی شما ماهم خوبیم /ملسی خاله جون/ما هم همیشه براتون دعا میکنیممممممممممممم
فاطمه ع
14 مرداد 93 11:21
وووووووووووواااااییییییییی باران جان چقد زود گذشت باورم نمیشه 3 ماهه دیگه امیرعباس میاد بغل بابایش ان شاا.. به سلامتی گلم براماهم دعا کن تشکر بابت تبریکات عزیزم راضی به زحمت برای یه پست جدا گونه نیستم عزیزم مراقب خودتون باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم برای شما زود گذشت برای من پر از دلهره و تشویش و شکر خدا که تا الان کنارهمیمعزیزدلم خیلی برات خوشحالم الهی بهترین دوران زندگیت باشه و نگرانی های منو نداشته باشی
مامان
14 مرداد 93 11:33
سلام به بارونی و امیر عباسش.خوبین؟؟؟ واااااایی خرید سیسمونی.من عاشق خریدم اونم از نوع سیسمونیش چشم بهم بزنی میبینی امیرعباست تو روروئکش نشسته داره واست قان قان میکنه مراقب خودتون باشین
بــــــــــــاران
پاسخ
اییییییییی جون مرسی انشااله تو هم به زودی میری خرید قان قانو خوب اومدی فداتتتتتتتتت
مامان نی نی
14 مرداد 93 13:40
الهی که همیشه سلامت باشه عزیزم مواظب خودت باش وسایلشم مبارکش باشه