امیرعباسمونامیرعباسمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

☂عزیزکم امیـــــــــــــــرعباسم یه قطره از بهشت☂

دلم براتون تنگ میشه

1393/6/1 15:18
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یک سال خنده و گریه ی روزهایی که با این فضای مجازی گذشت

سلام به دوستای عزیزم که پشت این مانیتور عاشقانه کنارم بودن

سلام به روزهای انتظاری که برای نی نی دارشدن گذشت و دلداریهای

دوستای گلم ...سلام به شادی و خنده هامون وقتی یه انتظار به پایان

میرسید و یه فرشته می اومد تو دل یه مامان و ما همگی جشن

میگرفتیم وبه لطف خدا امیدمون بیشتر میشد.

سلام به گریه هایی که پس وند میشد بعداز یه بی بی چک منفی

وگریه هایی که برای فرشته هایی میکردیم که زود رفتن...

سلام به عزیزای دلم ...

دیگه وقت رفتنه...

دیگه قراره سرکارنیامو وبشم مامانی که منتظر تولد نورچشماشه

دیگه قراره حالا حالا ها بشم خانم خونه وشکر خدا که این نعمت

بهونه ی منه...

ولی دلم برای همتون تنگ میشه قول میدم تو هرفرصتی

بپرم تو وبم و حال وروزم رو بنویسم براتون و انشااله بعد به دنیا اومدن

امیر عباس بیام وعکسشو برای بهترین خاله های دنیا بزارم

مطمعنم از این به بعد بهم سخت میگذره و تنها دلخوشیم

وجود امیدمه که داره باهرتکونش بهم دلخوشی میده

غربت و تنهایی دردیه که هیچ زنی بهش عادت نمیکنه

از همتون میخوام منو از یادتون نبرید ودعام کنید

دعاکنید اونیکه سالها به انتظارشم صحیح وسالم بیاد بغلمون دعاکنید

زایمان راحتی داشته باشم/من تا پایان شهریور سرکارم اما چون برای

آموزش کارام به یه کارمند جدید وقت زیادی ندارم تا بیام وخداحافظی

کنم از حالا از همتون میخوام منو ببخشید وحلالم کنید.

شما بهترین مونسای من تو غربت بودید

فاطمه جون دوست مشهدیم/مامان محمد ومرسانا/الناز عزیز وشیرین زبون ارومیه ای/فریبا عشقم از اصفهان/که صمیمی ترین دوستام بودن ویک

آن تنهام نزاشتن وحتی حرفشون تو خونه هم بود طوریکه اگر بگم

دوست ایلامیم هادی میفهمه که مامان محمدو میگم/

و دوستای دیگم که فقط تو این فضا باهم حرف میزدیم فریباجون که بعد

یه سقط دردناک مامان شد ودلمون شاد شد

مامان فاطمه/راضیه جونم/نیلوفرهای عزیز که یکیشون مامان یه دخمل نازه به اسم ارغوان ویکیشون صاحب یه پسر عسل شد به اسم علیرضا/ریحان/مامان با ذوق/سعیده جون مامان محمدمهدی که مدیون راهنماییهاشم

/مامان آینده/مهسا دوست جدید و کوچولوم/یه رهگذر به اسم

مژگان که تازه عروسه وبا اینکه وب نداره هر بار که آپ میکنم اولین نفره که

نظر میده/پرتوی عزیزم که قویترین مامان منتظره/وخیلی های دیگه که تو لینکمم هستند.

ازخدا میخوام تو همین روزا خبر بارداری خیلی هاتون به گوشم برسه/

الناز عزیزم که دوساله منتظره و با تمام روحیه ای که داره با اینکه شوهر

فوق العاده مهربونی داره کم کم داره دلش به نازکی برگ گل میشه

زود میشکنه وزود گریش در میاد خدا میدونه شب و روز دارم دعاش میکنم

تا دل مهربون خودش و شوهرشو خدا خیلی زود شاد کنه/

گاهی شده پابه پای دلتنگی و دردودلاش بغض کردم ولی باز دلداریش دادم

انتظار طعمش گس وتلخه الهی زودی همه ی منتظرا از انتظار دربیان/

واسه الناز عزیز هم دعاکنید که دل نازکش بیشتر از این نشکنه/

همین خانم گل اونقدر برای امیرم ذوق میکنه که نگو ازبس دلپاک وخوبه/

دوستای گلم که از انتظار دراومدید الهی صحیح و سلامت فارغ بشید

مواظب عروسکای نازتون باشید روی ماه همشونو از حالا میبوسم/

یاد هممون باشه هیچوقت ناشکری نکنیم از نداده ها وسختی ها

چون به مصلحت خدا باید راضی بود/

یاد هممون باشه به داده ها هم غره نشیم چون اونکه داده راحت

میتونه پس بگیره/

یا هممون باشه همه جا محضر خداست ودر محضر خدا نباید گناه کرد

التماس دعا خواهش میکنم اگر اسمی فراموش شد دلخور نشید

دوستتون دارم یه دنیــــــــــــــــــا

 

 

پسندها (5)

نظرات (23)

مهسا خانوم
1 شهریور 93 15:29
واااااااااااااای.خاله جون نگو که میری.خاله جون من تازه با شما اشنا شدم.من خودم به خاطر هک شدن وبلاگم دارم گریه میکنم حالا درد رفتن شما هم روش.دارم دیوونه میشم.اخه چرا؟؟؟؟؟؟؟ گریه رو گریه دیگه دارم کور میشم. خاله جان هرجایی هستی امیدوارم سالم باشی.وقتی امیرعباس اومد بغلت حتما ببوسش.عکساشو بزار تا بیام وببینم. خاله جون پست دردناکی بود.دقیقا مثل پست اخر وبلاگ من که هروقت میخوندمش گریه ام میگرفت.ولی اون هکر روانی مسخره میکرد. اخه شما حتی یکبارم وب من نیومدیییییییییییییییییی خاله همواره دوستت دارممممممممممممممممممممممممممم عاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات شم مهسا جون منکه هردو وبتم اومدم و نظر گذاشتم عزیزم همین وبتم که خیلی اومدم بی انصاف نشو تو هم هرجایی صحیح و سلامت و موفق باشی واسه ما هم دعاکن
زندگی از آ...تا...ی
1 شهریور 93 16:02
آ...تا...ی زندگی در زندگی از آ...تا...ی وبسایت جامع آشپزی، شیرینی پزی، خانه داری، زناشویی، مشاوره خانواده،هنری، کودک داری و ....
مامان پارسا و حلما جونی
1 شهریور 93 16:59
واای عزیزدلم چقدر دلم گرفت و تنگ شدخووو یه نت برای خونه هم بگیرین دیگه نمیدونم چی بگم فقط دلم برات خیلی خیلی تنگ میشه کاشکی میشد که نریعکسای امیر عباسمو زودی بزار تا ببینیمش اینکه دیگه سرکار نمیری خیلی خوبه ولی توروخدا زودزود بیا نت من همه دلخوشیم از این جا اومدنم فرشته هامو تویی! این دلخوشی رو ازم نگیر زود بزود بهمون سر بزن خیلی مواظب خودتو فرشته ات باش بخدای مهربون و امام مهربونیا میسپارمت
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزدلم فاطمه ی مهربونم حتما تو وایبر اولین عکس پسرمو بهت نشون میدم /من برای زایمان میرم خونه مامانم همدان/چشم به محض برخوردم با نت میام به همتون سرمیزنم الهی شما و فرشته هاتم درپناه حق باشید
مهسا خانوم
1 شهریور 93 17:23
خاله نظرتو ندیدمممممممممممممممممممممممممممم نبود کههههههههههههههههههههههههههههههههه جدی نظر گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان
1 شهریور 93 22:13
سلام بارانم.اینجوری ننویس دلم گریه خواستمیدونم خداحافظیت ان شاء الله یه سلام عاشقانه دنبالشه اما واقعا یه لحظه دلم گرفت الهی هرجا هستی خوش باشی و بسلامتی زایمان کنی و امیرعباستو بغل بگیری دلم برات خیلی تنگ میشه.هروقت تونستی حتما بیا و از خودت خبر بده هرجا هستی باش آسمانت ابی منتظر عکسای گل پسرت هستم
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای دلت مامانی الهی توهم زایمان خوبی داشته باشی و یه روز بیام عکس خشگل نی نیتو ببینم وکیف کنم
مامان ریحان
1 شهریور 93 22:52
دل من و نی نی براتون تنگ میشه باران جون، اما همیشه دعای سلامتی تون رو داریم ان شالله امیر عباس عزیز صحیح و سلامت بیاد بغلت ما رو از احوالات خودت با خبر کن عزیزم موفق و شاد باشی
بــــــــــــاران
پاسخ
فدای تو ریحانم ممنون از لطفت انشااله توهم نورچشمتو صحیح وسالم بغل کنی
مامان بردیا اریایی
2 شهریور 93 6:56
سلام خیلی ناراحت شدم از رفتنتون من تازه با شما اشنا شده بودم ولی خوب زود دارین از پیشمون میرین امیدوارم هرجا هستین سالم و سلامت باشین و امیر عباس هم زیر چتر شما هروقت به دنیا اومد بیاین و بهمون خبر بدین
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم این از بدشانسی من بود که شما دیر اومدی ولی همینکه یاد ما کردید و وب مارو قابل نظر دونستید نظر لطفتونه انشااله شما هم روز به روز خوشبخت تر باشید
یه رهگذر = مژگان
2 شهریور 93 8:48
سلام عزیزم. خیلی ناراحت شدم دیدم از این به بعد نمیتونی زود به زود بیای اینجا. من تقریبا روزی چند بار وب شما رو چک میکنم تا مطلب جدیدی ببینم. دلم خیلی برای شما و فرشته ای تو دلت تنگ میشه. ان شاالله در پناه خداوند رئوف و مهربون، شاد و سلامت باشید. مراقب خودتون باشید. هر وقت فرصت گیر آوردی بیا و ما رو از احوالات خودتون با خبر کن. من همچنان هر روز میام اینجا حتی اگه دیر به دیر بیای. راستی هر وقت خواستی برای بچه ها دعا کنی منو هم تو دعاهات فراموش نکن. دعا کن که همه دختر و پسرها خوشبخت بشن من و همسرم هم زیر سایه پروردگار متعال با هم خوشبخت بشیم. دلم خیلی برات تنگ میشه. مراقب خودتون باشید
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزم بله که دعات میکنم انشااله زندگیت سرشار از عشق ومحبت باشه
مهسا خانوم
2 شهریور 93 9:25
خاله جون پیام قبلی رو نادیده بگیر که گفتم تغییر ادرس میدم تا هک نشم.نشد.تغییر ادرسم نده لطفا
مهسا خانوم
2 شهریور 93 9:26
خالههههههههههه ببخشید. همیشه وقتی شما نظر میدادی شما رو بایکی دیگه از کساییکه توی لینکام بوده که اسمشم باران هست اشتباه میکردم. خاله جون ببخشید. میبخشی؟
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزممممممممممممم اشتال نداله خاله کوچولوی پسرم
َشقایق افشار
2 شهریور 93 12:09
عزیزم چراانقدر زود میری مرخصی خداکنه حالت خودت ونی نی نازت خوب باشه وبه امید روزی که بیایی و عکس امیر عباس رو بزاری وبگی الان داره شیرخورده و خوابیده
بــــــــــــاران
پاسخ
زود نیست عزیزم شکمم قلنبه شده فضای کارم بخاطر اینکه صنعتیه برای ریه هام ضرر داره باید کم کم برم دیگه موقع تسویه هم که دیگه وارد ماه هشت میشم و خطریه
راضیه
2 شهریور 93 12:14
سلام باران جان عزیز منم وقتی متوجه شدم که شما باردار شدید خیلی خوشحال شدم چون ازقبل بارداریتون به وبتون سر میزدم منم امیر عباس رو خیلی دوست دارم خیلی دوستتون دارم خیلی از شادیتون خوشحالم و ناراحت چون دارید خداحافظی میکنید ولی عزیزم اسم منو یادت رفت اشکال نداره بازم بگم خیلی دوستتون دارم میدونم دوستا خیلی زیادند همون موقع آدم حضور ذهن نداره
بــــــــــــاران
پاسخ
الهییییییییییی دورت بگردم ببخشم شما به من لطف داری گل نازم
niloofar
2 شهریور 93 13:37
انشااله به راحتی زایمان کنی باران جونم. ولی از الان مرخصی گرفتی زود نیست؟؟ ماها هم دلمون شدیدا برات تنگ میشه. راستی کارکردن منظم شکمت بعد از زایمان خیلی توی زرد نشدن بچه تاثیر داره. من بعدا فهمیدم. داروهای بیهوشی شدیدا شکم و تنبل میکنه. گفتم که لااقل تو به موقع بدونی باید چیکار کنی مثل من اذیت نشی. بووووووووووسسسسسسسسسسس
بــــــــــــاران
پاسخ
فدات نیلو لطف کردی عزیزم من از اول اول بارداریم مشکل یبوست دارم دو روز خوبم 8 روز بیچارهحالا خدا خودش دیگه کمک کنه/نه نیلو زود نیست دارم تابلو میشم محیط کارم مردونست/یکمم هوا آلودست خودت تهرانی از اوضاع خبر داری مخصوصا من که تو یه شهرک صنعتی ام
زهرا
2 شهریور 93 13:37
سلام باران جون. از اينكه گفتي نيستي دلم گرفت اما خوب گفتي مياي وب سر ميزني. ايشالا بهترين روزارو سپري كني و يه زايمان راحتو خاطره انگيز داشته باشي عزيزم. فقط ازت خواهش ميكنم منو از دعاي خيرت محروم نكني. هميشه وقتي برا دوستات دعا ميكني منم ياد كن مخصوصا وقت زايمانت كه پاك ميشي و با امير عباس جون دوباره متولد ميشي حتما برام دعا كن. خيلي دوستت دارم مواظب خودت باش. ايشالا با عكساي خوشگل امير عباس جون خوشحالمون كني عزيزم
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیزدلم ممنون از لطفت بله حتما گلم انشااله خدا صدای دل خودتم بشنوه گلم
مامان نی نی
2 شهریور 93 14:10
الهی عزیزم به سلامتی فارغ بشیو امیرعباس نازتو تو بغلت بگیری خدافظ گلم و فقط خیلی مراقب خودت باش عزیزم به خدا میسپارمت
مهسا خانوم
2 شهریور 93 21:29
خاله جون این روز های اخری که هستین یک اپ کردم و+جشن برای امیر عباس جان وبقیه ی مامانای باردار .خوشحال میشم بیای راستی خصوصی رو چک کن رمز گذاشتم.درضمن اگه دوس داشتی کامنت بده دوست نداشتی نده.اخه میدونم اذیت میشی.
مــــامــــانی بـــــاذوق
3 شهریور 93 13:45
سلام عزیزکم نگو میری ؟؟؟؟ زودی بهمون سر بزن دلم برای نظر های زیبایت تنگ میشه دلم برای نوشته های پر مهرت تنگ میشه مامانی ان شالله امیر عباس نازت صحیح سالم بیاد توی بغلت و از داشتنش کلی شکر گزار باشی و خوشحال .. موفق باشی نازنینم دوستت دارم مامانی بوووووووووووووووووس برای گل پسری و مامانی گل و مهربون و نازو دوست داشتنی و دلسوز و دل پاک
بــــــــــــاران
پاسخ
عززززززززززیزم تو به من لطف داری الهی خودتم زایمان راحتی داشته باشی/ممنون گلم/همیشه به یادتونم/
الــنـــازجوون
3 شهریور 93 16:25
باران جونم فرشته خانم مهربونم...همینکه فهمیدم پست جدید داری اومدم اما از رفتنت و خداحافظیت خیلی ناراحتم درسته خودم خیلی وقته نمیام ولی به بونت عادت دارم...بغضم گرفت از خداحافظیت از رفتنت....دعاهات...ازاینکه اینهمه یادمی واقعا مدیونتم و ارزومیکنم خدابهترین هاروبهت بده درد زایمان نداشته باشی امیر عباست راحت بیاد بغلت و سه نفری بشین خوشبخت ترین خانواده...باران فراموشم نکنمن به بودنتون عادت دارم نباشید واقعا تنهام....خیلی مواظب خودت باشو منتظرم عکسای امیرعباس عزیزم رو ببینم میبوسمت خواهری...خداحافظت خواهری
بــــــــــــاران
پاسخ
فـــــــــــرشته خودتی عشقم عزیزم توهم به زودی به لطف خدا مامان میشی ومنم برات لحظه ای که امیر عباسو بغل کردم دعامیکنم که زایمان توهم راحت باشه یه خشگله توپولو وسفید مثل خودت به دنیا بیاری و همه گاز گازیش کنن/هیچ کس تنها نیست خدا کنار همه ی ماست مگه میشه تورو فراموش کرد عزیزدلم
مامان مرسانا
3 شهریور 93 19:43
عزیز دلم به خدا وقتی پست آخرت رو خوندم حسابی دلم گرفت واشکم دراومدونتونستم نظر بزارم ، من خیلی بهت عادت کرده بودم به حضور همیشگیت به چت های وقت وبی وقت ،به قطع شدنهای ناگهانی نت از طرف من ،به یاد روزهایی که من از سایدا میگفتم وتو از هلیا ،اونوقت ...چه روزهای خوبی بود ،نمیدونم چی بگم .........فقط برات آرزوی سلامتی وخوشبختی میکنم وامیدوارم که زایمان راحتی داشته باشی وامیرعباس رو به سلامت بغل کنی حیف شد که دیگه نمیتونی زیاد به نت دسترسی داشته باشی دلم خیلی برات تنگ میشه باران جونم تو هم منو حلال کن دیروز نتونستم از ناراحتی پیام بزارم والانم اصلا تمرکز حواس ندارم هرجا رو صلاح دیدی خودت اصلاح کن به خدا میسپارمت
بــــــــــــاران
پاسخ
عزیز دلم تمام احساساتت رو منم دارم آره واقع یادش بخیر اون موقعه نه من حامله بودم ونه تو والان من ماه هفتم وماشااله دختر تو داره میشه دوماهش/منم به یادتم عزیزم انشااله سایه تو وهمسرت همیشه بالا سرمحمد ومرسانا خشگله باشه
مامان سمیه
3 شهریور 93 23:04
پس من چی عزیزم امیدوارم هر جا هستی شاد و خوشحال باشی.زایمان خوبی داشته باشی
بــــــــــــاران
پاسخ
خیلی وقته به ما سرنمیزنی این منم که باید گله کنم مامان سمیه خانم/ما به یادتونیم عزیزم انشااله صحیح وسلامت وبه خوشی زایمان کنی
مامانی
4 شهریور 93 0:36
سلام عزیزم منکه مثل همیشه دیر رسیدم امیدوارم هرجا که هستی خوش باشی نی نی گلت سالم بیاد بغلت بووووووووووووووووس منم چند روز دیگه به اومدنش نمونده واسم دعا کن همیشه دعاگوت بودم باااااااااااااااااااااااااای دوست جوووووووووووون
بــــــــــــاران
پاسخ
انشااله محمدمتینت صحیح وسلامت به دنیا بیاد عزیزم وزایمان راحتی داشته باشی وزود عکس نازشو بزاری ببینمش
مامان النازي
4 شهریور 93 1:23
سلامباشه من يه مد نبودم و درگيرم زودي منو يادت رفت اما ما شما رو يادمون نميره ايشالاه زايمان راحتي داشته باشي باران جان منتظرت ميمونيم
بــــــــــــاران
پاسخ
عزززززززززززززیزم بخدا همش منتظرآپ کردنت بودم حتی آدرستو دادم به مطالب دوستان که آپ کردی زود متوجه بشم مثل اینکه اشتباه کردم اسم آوردم که اسم اونایی که نیاوردم وگفتم تو لینکمن ازم دلخور شدن اینجوری ادامه پیداکنه این پست رو حذف میکنم من فقط خواستم اعلام کنم که دیگه نیستم فقط همین بازم ببخشید
فاطمه ع
4 شهریور 93 13:01
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم خیلی خانم خوب و دوست مهربونی بودید وهستید خیلی متن نوشتنتون رو دوست داشتم و دارم تورو خدا بازم بیا عکس امیرعباس رو حتما بزار آخه ماهم منتظرشیم
بــــــــــــاران
پاسخ
قربونتتتتتتتتتتتتت برم عزیزم مرسی از لطفت چشم انشاالله انشاالله